مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از مناطق سیل زده شهرستان شادگان در استان خوزستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۲۹۷۸۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی با حضور در مناطق سیل زده شهرستان شادگان و بازدید از روند کمک‌ و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی به سیل‌زدگان ،‌ اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل اخیر در برخی استان های کشور،نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان جهت خدمت رسانی ومقابله با سیل در این مناطق حضور دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه گروه های جهادی بسیج طلاب در قالب بیش از 4 اتوبوس اعلام آمادگی با ابلاغ سپاه استان در منطقه حضور دارند، افزود: این گروه ها در حال حاضر در منطقه شادگان در کنار بسیجیان،گروه ها جهادی و مردم برای مقابله با سیل حضور دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به اینکه پاسداران وخادمان ولایت در تمامی برهه های مهم وحساس در صحنه حضور داشته وبه مردم خدمت رسانی میکنند،تصریح کرد: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک رسانی مستمر به ساکنان مناطق سیل زده، با تمام توان و بسیج کلیه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مشغول فعالیت هستیم.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: سپاه هر مسئولیتی را که در زمینه خدمت به مردم بر عهده می گیرد به بهترین شکل و در سریعترین زمان انجام خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان خوزستان فراز و نشیب‌های فراوانی از اول انقلاب تا به امروز دیده است، اما در برابر همه رخدادها، مردم دلاور، عزیز و خونگرم استان، مقاومت کرده و انواع توطئه‌ها و خطرات را با موفقیت پشت سر گذاشته است، گفت: با عنایت خداوند متعال وکمک وهمکاری همه مردم ومسئولین، از مشکلات عبور خواهیم کرد وتا بازسازی کامل مناطق آسیب دیده در کنار مردم هستیم.

وی تأکید کرد: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک به مردم و شهرها پس از سیل است و سپاه هر چه که در اختیار دارد برای مردم استفاده می‌کند.

ارسال نظرات