یادداشت؛

اقدام امریکا علیه سپاه یاوه سرائی است

تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا یک نوع یاوه سرائی و انتقام‌گیری بوده و پشتیبانی‌های متکثر و معنادار نظام سلطه و کشورهای مرتجع عربی دلالت بر بی اعتباری اقدام دولت ماجراجوی آمریکا دارد.
کد خبر: ۹۱۲۹۷۷۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله)، حضرت آیت الله خامنه ای، حضور بی نظیر مردمی در امدادرسانی به سیل زدگان یکی دیگر از واقعیت‌های جلوی چشم و موجب عصبانیت آمریکایی‌ها یا استکبار جهانی است طبق فرمایشات معظم له حرکت عظیم و سریع اقشار ملت ایران از ارتش، سپاه و بسیج تا هزاران طلبه و دانشجو برای کمک به سیل زدگان قابل وصف و بیان نیست، اما دشمن به مصلحت نمی بیند این عظمت را به زبان بیاورد و هدف از سخنان بی‌پایه آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران تضعیف روحیه عمومی است چراکه آمریکا گرفتار هزاران میلیارد بدهی و گرفتاری‌های متعدد است و با گذشت چند سال از سیل و طوفان در مناطقی مانند کارولینا هنوز نتوانسته‌اند آن مشکلات را رسیدگی و جبران کنند اما برای تضعیف روحیه ملت ایران، یاوه‌سرایی می‌کنند.
اکنون که با خدمات بسیار ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقشه استکبار جهانی و نظام صهیونیستی در منطقه نقش بر آب شده؛ تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا یک نوع یاوه سرائی و انتقام‌گیری بوده و پشتیبانی‌های متکثر و معنادار نظام سلطه و کشورهای مرتجع عربی دلالت بر بی اعتباری اقدام دولت ماجراجوی آمریکا داشته و مسئولیت‌های خطیر سپاه در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تأمین امنیت ملی را سنگین‌تر ساخته است.

اطرافیان ترامپ و افرادی مانند پمپئو، بولتون و … علاقه شدیدی دارند تا قبل از پایان دوره اول ترامپ، جمهوری اسلامی ساقط شود، لذا این هدف یکی از پروژه های اصلی آن ها به‌حساب می‌آید.

از این رو تا انتخابات نوامبر ۲۰۲۰، آنها ۱۸ ماه فاصله دارند و این یک سال و نیم فرصتی است که می‌خواهند دست به اقدام جدی‌تری بزنند تا ایران سرنگون شود.

در حال حاضر این ذهنیت در آمریکا ایجاد شده است که آنها در کنار عملیات روانی و تبلیغاتی، فشارهای اقتصادی را افزایش دهند و می‌توانند جمهوری اسلامی را از این طریق سرنگون کنند و اگر شرایطی فراهم شود با فشار نظامی هم می‌توانند این کار را انجام دهند.

منطقشان این است که ما باید فشار را به صورت گسترده انجام بدهیم بنابراین طبق نظر پمپپئو «پویش فشار حداکثری نظام سلطه» به عنوان راهکاری برای سرنگونی جمهوری اسلامی یا ضعیف شدن کشورمی شود. ریشه حماقت های پی درپی سران متکبر آمریکا به نقش ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دمیدن روح شجاعت و ایستادگی و نترسیدن از آمریکا و شکستن شیشه عمر شیطان بزرگ برمی گردد.

 امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام(ره) و هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله) استراتژی وحشت و تروریسم سیاسی و ترسیدن ملت های مسلمان ازآمریکا شکسته شده و نظام جمهوری اسلامی ایران با نفی مطلق نظام سلطه و نترسیدن از ابرقدرت ها به عنوان باطل السحر نظام سلطه سیاست خارجی خود را بر استعمارگران غرب تنگ کرده است.
بنابراین کینه و خباثت و اظهارات ترامپ، نتانیاهو، سفلگان عربستانی و بی‌سیرتان منافق دلایل روشن و محکم بر حقانیت راه نورانی و مستقیم ملت بزرگ ایران است و حکایت از عمق دریوزگی و استیصال این قدرت‌های پوشالی دارد.

 هیبت پوشالی استکبار جهانی برابر اقتدار و اتحاد مردم و مسئولان کشور سرابی بیش نیست چراکه ایالات متحده بنا به گفته رئیس جمهورشان هفت هزار میلیارد دلار در سوریه هزینه کرده و چیزی هم به دست نیاورده اما ایران اکنون در منطقه حرف اول را می زند. بنابراین حاکمان مستکبر و یاغی و شیطان صفت آمریکا دریک خیمه شب بازی وقربه رقصانی آشکار به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله) خواستند سپاه پاسداران راکه عامل اقتدار ایران در منطقه است تحقیر کنند اما مردم و مسئولان ما حماسه آفریدند.
بنابراین ما افتخار می کنیم که پاسداریم و از اسلام، پرچم پیروز حسینی و نظام استوار اسلامی و حاکمیت حق و ولایت دفاع می‌کنیم و شعار مسلم و همیشگی«مرگ بر آمریکا» «مرگ بر صهیونیزم» و مرگ بر آل سعود و منافقین را برای همیشه هزاران بار تکرار خواهیم کرد.
مردم و مسئولان نظام در بخ شهای مختلف هم در عمل ثابت کردند که غیور هستند و از همان ساعات اولیه تروریست خواندن سپاه،همبستگی و همراهی خود را با ما اعلام کردند.

این همبستگی ها عزت آفرین بوده و همیشه وجود دارد و ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه به راه خود ادامه می دهد. وامروز به خود می بالیم در حوزه های مختلف در کنار این نهاد انقلابی مردمی هستیم و سپاه پاسداران هم در تمام آزمون های خود در ۴۰ ساله گذشته با موفقیت بیرون آمده است.

 دشمن توان برخورد و چشم دیدن چنین سپاه مقتدری را ندارد و از این جهت سپاه را به عنوان تروریست می خوانند و سپاه کار خود را به عنوان مدافع حریم ولایت و رهبری پر قدرت تر از گذشته ادامه خواهد داد و در کنار مردم در پیشرفت و تعالی کشور حرکت می کند.

آنچه امروز باعث اقتدار سپاه پاسداران شده است الگو پذیری پاسداران از سیره و روش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در بطن و کالبد پاسداران برای دفاع از اسلام و ایران است.

 دشمنان ما به خوبی به قدرت و توان سپاه در حوزه های مختلف پی بردند و خوب می دانند که سپاه کار مردم بوده و به خصوص در همین سیلاب استان های گلستان و مازندران، خوزستان، لرستان و کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد و درکنار مردم این استان ها بودند و علی رغم تعطیلات نوروزی همه و همه در کنار سایر نیروهای مسلح بسیج شدند و در حال خدمت رسانی هستند و مردم نیز به حق قدردان حضور حماسی نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران در لبیک به فرمان فرمانده کل قوا بودند.
با این اقدام امریکایی ها سپاه امروز به یکی از محبوب ترین نهادهای نظامی در کنار سایر نیروهای مسلح تبدیل شده است و تمام جریانات سیاسی از اصول گرا و اصلاح طلب تا با تفکرات مختلف و سلیقه های مختلف حول محور مردم وسپاه گرد آمدند و بزرگترین ابرقدرت پوشالی جهان را چنان میخکوب کرده که استکبار جهانی با کینه و غضب به سپاه پاسداران آب در هاون می کوبد.
پویش سراسری ایران اسلامی در هشتک من یک سپاهی هستم امروز سراسر عالم را در فضای مجازی به خود اختصاص داده است. نفوذ معنوی و قداست و اعتبار سپاه پاسداران دردل ملت ایران افزونتر کرده است.

 حجت الاسلام رجب احمدی

ارسال نظرات
آخرین اخبار