نمایندگان تشکل های دانش آموزی شهرستان بِن، تأکید کردند: آماده جهاد همه جانبه علیه استكبار جهانی هستیم.
کد خبر: ۹۱۲۹۷۳۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان تشكل های دانش آموزی و جمعی از فرهنگیان شهرستان بن در ناحیه مقاومت بسیج بن حضور یافته و آمادگی خود را برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی اعلام نمودند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بن  كه همراه دانش آموزان بسیجی در ناحیه حضور یافته بود، ضمن اعلام انزجار از اقدام وقیحانه ترامپ در تروریستی اعلام كردن سپاه، گفت: همه می دانند كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف توانسته است با درایت و با قاطعیت تمام مقابل فتنه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایستادگی كرده و نقشه های  شوم آنان علیه این نظام را خنثی كند.

آقای ریاحی افزود: نمایندگان تشكل های دانش آموزی شهرستان بن، به نمایندگی از همه دانش آموزان این شهرستان آمادگی خود را برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی اعلام می دارند و آماده اند تا در جهاد همه جانبه علیه استكبار جهانی شركت نموده و با تمام توان در جبهه های مختلف علمی، فرهنگی، سازندگی و جبهه های دیگر ایفای نقش نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن نیز ضمن تقدیر و تشكر از این اقدام انقلابی دانش آموزان، اظهار کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی فقط مختص كسانی كه لباس سپاه را به تن كرده اند نیست، بلکه همه كسانی كه دل در گرو انقلاب اسلامی دارند پاسدار انقلاب هستند.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی تاكید كرد: دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریكای جهانخوار فكر می كنند كه با این اقدامات می توانند در صف متحد دوستداران انقلاب اسلامی خللی ایجاد كنند، ولی این اقدامات سبب همبستگی بیشتر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی شد و مردم نشان دادند كه پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی خطاب به  دانش آموزان بسیجی گفت: شما دانش آموزان با احساس وظیفه مضاعف سعی كنید در جهاد علمی و معنوی  همه جانبه برای رسیدن به قله های پیشرفت و كسب اقتدار علمی قدم بردارید و خود را برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت آماده نمایید.

 

ارسال نظرات