خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: یکی از مسائل پربرکت، سازنده، تأثیرگذار و الهام‌بخش امت بزرگ اسلامی و پیروان اهل بیت(ع) مسئله انتظار است.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۹۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

انتظار از مسائل سازنده و الهام‌بخش امت بزرگ اسلامی و پیروان اهل بیت(ع) استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین علیی در مراسم جشن میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) ضمن تبریک فرا رسیدن ایام نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج)، به بیان ویژگی‌های منتظران و آیاتی از قرآن کریم در این خصوص پرداخت و اظهار داشت: پاسداران باید خود را برای ظهور و زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) آماده کنند.

وی افزود: پاسدار این جمله که «یک پاسدار اگر به زمان ظهور حضرت نرسد جانش را فدای زمینه‌سازی و آماده‌سازی جامعه برای ظهور حضرت فدا می‌کند» را سرلوحه زندگی خود قرار می‌دهد، چراکه طبق روایات رسیده از اهل بیت(ع) بهترین اعمال در زمان غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) انتظار فرج است و این انتظار، انتظاری عملی و با زمینه‌سازی برای ظهور حضرت تجلی پیدا خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: یکی از مسائل پربرکت، سازنده، تأثیرگذار و الهام‌بخش امت بزرگ اسلامی و پیروان اهل بیت(ع) مسئله انتظار است و انتظار یعنی آمادگی و زمینه‌سازی و مهیا کردن جهان برای حیاتی عادلانه، نویدبخش و سرشار از ایمان و معنویت و اخلاق که در آن جهان انسان‌ها به رشد معنوی و بالندگی می‌رسند و حاکمیت جهان در این جهت حرکت می‌کند.

وی در ادامه به وقوع سیل در تعدادی از استان‌های کشور اشاره و عنوان کرد: این قبیل حوادث را می‌توان از دو بعد مورد بررسی قرار داد یک بعد آن این است که این سیل اخیر از الطاف خفیه الهی بود که باعث نزدیک شدن دل‌ها شد و توجه هم‌وطنان به یکدیگر را جلب کرد و موجب اتحاد و انسجام ملی شد و همینطور امتحانی بود برای ملت ایران تا در شرایط بحرانی به یاری هم بشتابند.

علیی ابراز داشت: در وهله دوم باید به این نکته توجه داشت که در سال گذشته با وجود فشارهای اقتصادی فراوان به مردم باید مردم همین اتحاد و یک‌دلی را حفظ می‌کردند و از سوء استفاده مغرضین از شرایط خاص اقتصادی جلوگیری می‌کردند تا هم نقشه دشمنان بر ملا می‌شد و هم انسجام کشور بیشتر حفظ می‌شد.

در ادامه این مراسم ترکاشوند مداح اهل بیت(ع) به مدیحه‌سرایی و بیان ابیاتی در وصف حضرت و لی عصر(عج) پرداخت.  

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات