اولین نشست صمیمانه فرمانده ناحیه مرکزی با فرمانده و اعضای شورای حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در سال ۹۸ جهت مرتفع شدن مشکلات و کمبود‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۸۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه مرکزی یزد در اولین نشست صمیمانه با فرمانده و اعضای شورای حوزه مهدیه در سال ۹۸ با تصریح اینکه همه افتخار سپاه این است که از متن مردم وبرای مردم است، در پی اقدام امریکا در تحریم سازمان هلال احمر اذعان داشت: آمریکا با فلسفه وجودی ایران مخالف است.
"جوکار" با اشاره به اقدام ترامپ در قرار دادن سپاه در لیست تروریستی و تشکر از حمایت‌های بی شائبه ملت از سپاه اظهار داشت: همه افتخار سپاه این است که از متن مردم وبرای مردم است؛ و همه بسیجیان و پاسداران هم باید در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب همت. مضاعف گمارند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های سازندگی سپاه پاسداران انقلاب از دهه‌های ۷۰ و خدمت رسانی به مناطق سیل زده در حال حاضر اذعان داشت: آمریکا با فلسفه وجودی ایران مخالف است؛ و علی رغم همدلی و کمک رسانی کشور‌های دیگر به سیل زدگان کشورمان، آمریکایی‌ها سازمان هلال احمر را که در چهارچوب قوانین ومقررات بین المللی است، تحریم نمودند.
وی در اخر در جریان فعالیت‌های حوزه و پایگا‌های تابعه جهت جمع اوری کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده قرار گرفت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات