خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جشن نیمه شعبان پایگاه شهید گلشن روستای مردق، گفت: یکی از راه های نزدیک شدن به ظهور مبارزه با فساد است.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۸۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود:  اگر می خواهیم سرباز امام زمان باشیم  حکومت نوین  اسلامی و جهانی را تشکیل دهیم  علم و اندیشه و سبک زندگی و معاشرت ما باید اسلامی و مورد پسند امام زمان(عج) باشد.

وی آخرین ورثه این دنیا را بندگان پاک توصیف کرد و گفت: باید  اخلاق، رفتار و کردار  خود را تا جایی که می توانیم شبیه  حضرت اقا حجت ابن الحسن(عج) بکنیم تا ما را سرباز خود انتخاب کند.

حجت الاسلام طالعی، حضرت ولی عصر صاحب الزمان  را جلوه و جمال الهی و  اسوه تمام بشریت عنوان کرد و افزود: اگر امروز امریکا، استکبار و عربستان بچه کش نا بخرد قد علم کرده اند امام زمان(عج) همه آن ها را ریشه کن خواهد کرد و اهل ایمان صاحب زمین خواهند بود.

وی به ظهور حضرت اشاره ای کرد و گفت:برای ظهور شرایط و ویژه گیهای خاصی لازم است تا ظهور اتفاق  بافتد ما که منزل را پاک نکرده، لباس چرکین و روغنی  و کثافت به تن  داریم  دل را ازکینه ها پاک نگرده ایم چگونه آقا را برای میمانی دعوت  می کنیم.

 حجت الاسلام طالعی در بخش دیگر سخنان خود اولین ویژه گی یاران امام زمان عج خود سازی مطرح کرد و گفت:  ما باید با خود سازی درونی زمینه را برای ظهور و میمانی امام  زمان (عج) آماده کنیم  اگر یکدلی  و وحدت در بین مسلمین نباشد دعوت آن ها اجابت نخواهد شد.

وی ریا، افترا، پشت سر همدیگر غیبت نکردن را از موانع ظهور دانست و افزود: مرحله  و گام دوم  ظهور رحما بینهم است باید به همدیگر رحم کنیم و در مقابل  استکبار اشداء اللکفار  باشیم  تا خداوند متعال هم به ما رحم کند و زمینه ظهور را فراهم کند  چراکه  امام زمان سرباز  جان  بر کف می خواهد.

 وی افزود:  برای امام زمان(عج)  سرباز وفادار لازم است یاران امام زمان مانند کوه استوار خواهند بود  که با هربادی از جای  خود کنده نمی شوند و نمی لرزند، گناه نمی کنند و از حرام دوری می جویند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: اگر خدا را در همه امور ناظر و حاضر  ببینیم یک پله به ظهور نزدیک شده ایم  در حالی که اگر فساد سیاسی و تقوا ای سیاسی نباشد و همدیکر را تخریب بکنیم  از امام زمانخود دور می شویم .

 وی با بیان اینکه  برای ظهور امام زمان انسانهای صالح و نیروی کارآمد لازم است، افزود: امام زمان تمام ویژه گیهای انبیا و اولیای الهی در آن وجود دارد یک انسان کامل است،لذا برای تربیت سرباز برای آن بزرگوار باید اساتید در مدارس آموزه های قرآنی به فرزندانمان تعلیم دهند تا سرباز لایق برای امام زمان تربیت کنیم.

 
ارسال نظرات