استاندار مرکزی در گفتگو با بسیج تأکید کرد
استاندار مرکزی گفت: دشمنان انقلاب سپاه پاسداران را سدی محکم در برابر توطئه ها و نقشه های خود می دانند.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۰۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) ؛ (اگر سپاه نبود، کشور هم نبود)، به واقع چنین است چراکه در مقاطع مختلف تاریخ کشورمان نقش سپاه و بسیج  در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی بر همه ما ثابت شده است.

وی با تأکید بر اینکه سپاه، پاسدار انقلاب است، افزود: از آنجاکه دشمنان انقلاب اسلامی نقش سپاه را در حفظ انقلاب بی‌بدیع می دانند؛ و امروز هم با توجه به نفوذ سپاه پاسداران در دل و قلب ملت ایران و دیگر کشورهای آزادی خواه جهان دشمنان بر نقش اثرگذار سپاه اذعان و از آن هراس دارند.

آقازاده دشمنی های دشمنان علیه سپاه را طبیعی دانست و عنوان کرد: از آنجایی که دشمنان انقلاب اسلامی نمی توانند بپذیرند چنین نیرویی با این قدرت نفوذ در انقلاب نقش آفرینی می کند بنابراین به هر شکل ممکن درصدد این هستند که به هر قیمتی جلوی این نفوذ را بگیرند.

وی قدرت سپاه را کاملا قدرت مردمی خواند و افزود: دشمنان می دانند زمانی که انقلاب اسلامی مورد تهدید و توطئه قرار بگیرد، اولین نهاد دفاعی که جلوی وطئه ها خواهد ایستاد پاسداران و بسیجیان هستند.

استاندار مرکزی با اشاره به نقشه ها و توطئه های دشمنان در طول انقلاب اضافه کرد: اگر آمریکا را خوب بشناسیم و اگر به کارنامه آنها در طول چهل سال انقلاب اسلامی نگاه کنیم درمی‌یابیم که دشمنی استکبار جهانی با سپاه از همان روزهای نخست انقلاب است.

آقازاده در همین خصوص ادامه داد: آمریکا در طول این چهل سال ثابت کرده که با انقلاب ایران دشمن است و طبیعی است که سپاه پاسداران را به عنوان مظهر دفاع از انقلاب اسلامی، دشمن خود بداند و آن را در لیست سیاه خود قرار دهد.

وی با اشاره به بدعهدی های آمریکا تأکید داشت: این اقدام آمریکا بار دیگر بدعهدی این دولت را ثابت کرد و ما هم باید از این اقدامات درس بگیریم و  به وعده های سر خرمن آنان اعتماد نکنیم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم که وحدت ملی را حول محور ولایت مقام معظم رهبری و با محوریت مردم حفظ کنیم و مسائلی را که باعث ایجاد اختلاف نظر می شود را کنار بگذاریم چراکه دشمن از این اختلافات سوء استفاده می کند؛ همه باید برای انسجام ملی تلاش داشته باشند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات