خبرهای داغ:
امام جماعت مسجدالنبی(ص) بهار با تأکید بر اینکه دوره جوانی از دوره‌های طلایی زندگی انسان است، گفت: جوانان باید از فرصت‌هایی که دارند نهایت استفاده را کنند.
کد خبر: ۹۱۲۹۵۸۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

جوانان باید از فرصت‌های خود نهایت استفاده را کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مراسم جشن ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، به همت پایگاه محدثه حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار و مدرسه دخترانه محبی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) مسجد النبی(ص) با حضور مسئولان شهرستانی، فرماندهی سپاه ناحیه، امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش و مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار برگزار شد.
امام جماعت مسجدالنبی(ص) بهار با تأکید بر اینکه دوره جوانی از دوره‌های طلایی زندگی انسان است، اظهار داشت: جوانان باید از فرصت‌هایی که دارند نهایت استفاده را کنند.

حجت الاسلام امین رضایی گفت: همانگونه که در احادیث فراوانی نقل شده ماه شعبان خدا فرصت‌ها و میانبرهای زیادی برای بندگان قرار داده ست، خدا مهربان است و مشتاق راز و نیاز بندگان است.
وی ادامه داد: ما باید با ترک گناهان و خواندن نماز اول وقت، احترام به پدر و مادر، محبت امام زمان(عج) را در قلب زیاد کنیم.

امام جماعت مسجدالنبی(ص) عنوان کرد: باید تا می‌توانیم خود را آماده کنیم و همیشه به یاد حضرت مهدی موعود(عج) باشیم و برای رضایت امام عصر کارهای نیک انجام دهید.

حجت الاسلام حاتم‌نیا امام جمعه بهار در این مرایم با تبریک این عید بزرگ بیان داشت: حضرت مهدی(عج) از خاندان پیغمبر(ص) است و همان گونه که در احادیث آمده، روزی ایشان ظهور و کار ناتمام پیغمبر(ص) و امامان(ع) را تکمیل می‌کند و رسالت جهانی، اسلام ناب محمدی(ص) و عدالت جهانی را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات