خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

سپاه محبوب مردم و خار چشم دشمنان است/ نشاط اجتماعی ره‌آورد پیاده‌روی «نسل ظهور»

فرمانده سپاه ناحیه همدان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) و چهلمین سالگرد تاسیس سپاه پاسداران، گفت: سپاه محبوب مردم و در کنار مردم و خار چشم دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۲۹۵۶۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

سپاه محبوب مردم و خار چشم دشمنان است/ نشاط اجتماعی ره‌آورد پیاده‌روی «نسل ظهور»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در همایش پیاده‌روی «نسل ظهور» ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) و چهلمین سالگرد تاسیس سپاه پاسداران، اظهار داشت: سپاه محبوب مردم و در کنار مردم و خار چشم دشمنان است.

وی گفت: اگر همدلی و همراهی در بین مردم و ادارات کل استان نبود به طور قطع نمی‌توانستیم این همایش را برگزار کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: پیاده‌روی «نسل ظهور» نشان داد که تعاون و همدلی در استان ما موج می‌زند.

وی افزود: وقتی در روزهای ابتدایی سال جدید سیل جاری شد شما مردم کمک‌های خود را ارسال کردید و اگر همدلی و همراهی مسئولین نبود نمی‌توانستیم وارد شهر گمیشان شویم.

بقایی عنوان کرد: وقتی شهر همدان از این نعمت الهی سیراب شد با همت مسئولین و همراهی بسیج و سپاه و تمام ادارات توانستیم این بحران طبیعی را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه ابراز داشت: همایش بزرگ امروز نشان داد که این همایش در شهر می‌تواند نمادی از وحدت و همدلی و تعاون در کل کشور باشد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال با عنوان «رونق تولید» نامگذاری شده از شما خواهران می‌خواهم که از کالای ایرانی حمایت کرده و شعار سال را به منصه ظهور بگذارید.

وی در خصوص ورزش با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) که می فرماید ورزش برای مسن‌ها واجب و برای نسل جوان لازم است، گفت: شما خواهران باید به ورزش همگانی در شهرهمدان اهمیت دهید.

بقایی در ادامه با اشاره به برگزاری باشکوه پیاده‌روی «نسل ظهور» تاکید کرد: یکی از ره‌آوردهای این پیاده‌روی، نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج در سراسر استان در خدمت خواهران هستند، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های بسیج خواهران به عنوان یک محل امن برای تقویت مهارت‌های اجتماعی و اقتصادی و... است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات