مراسم جشن میلاد آخرین سحاب رحمت ،قطب عالم امکان،منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه در مسجدجامع شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۵۵۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در شب میلاد آخرین ذخیره الهی حضرت ولی عصر مهدی موعود ارواحنافداه مراسم جشن میلاد با حضور اقشار مختلف مردم به همت معاونت پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام استان و پایگاه های مقاومت صدیقه کبری سلام الله علیها ،و شهدا مسجدجامع شهرکرد برگزارشد .

 

 دراین مراسم با شکوه حجت الاسلام سیدمهدی هاشمی باتبریک موالید ماه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان علیه السلام به لزوم فراهم شدن زمینه ظهور اشاره کرد و گفت:برای رسیدن به این هدف عالی باید بشریت و جامعه آمادگی لازم را داشته باشند تا زمینه برای ظهور فراهم شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به دشمنی های استکبار جهانی بویژه شیطان بزرگ آمریکا با برپایی جمهوری اسلامی در کشور ایران،انقلاب امام خمینی(ره)جهانی شد،توانست روحیه آزادی را در جهان ترویج کند بطوری که بیداری اسلامی در جهان ، ثمره شجره طیبه جمهوری اسلامی است.

 

استاد حوزه ودانشگاه افزود:الگوگیری از قیام عاشورا و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و قرآن، دینداری ، دل نبستن به دنیا ،تبعیت از ولایت و تلاش برای برپایی احکام نورانی اسلام ناب در جهان ، انجام فرائض دینی،  ازجمله عوامل زمینه ساز برای ظهور امام عصر علیه السلام است.

 

به وظایف شیعیان در عصر غیبت اشاره کرد و گفت: پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم ، اطاعت از جانشین خود و امامان معصوم علیهم السلام را واجب کردند و چون امامان و امام زمان ارواحنافداه در عصر غیبت،اطاعت از علمای دین و فقهای آشنا به احکام خدا را لازم کرده اند، پس تبعیت از ولایت فقیه هم بر ما واجب است، چون اطاعت از امام و تبعیت از خدا و رسول صلی الله علیه وآله وسلم به شمار می رود.

 

 

وی ادامه داد: فقها در عصر غیبت، نایب امام زمان اند(نایب عام نه خاص)، ولایت پذیری ایجاب می کند که از دستورات تبعیت خویش را نشان دهیم،در انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس، مردم ما طبق فتوای مرجعیت و ولایت فقیه به صحنه آمدند و فداکاری کردند، این ولایتمداری امروز هم نماد حرکت در خط حضرت اباصاللح المهدی علیه السلام است.

 

حجت الاسلام هاشمی  گفت: امام خمینی(ره) فرمودند: "اگر فقهای اسلام از صدر اسلام تا حالا نبودند، الان ما از اسلام هیچ نمی دانستیم، این فقها بودند که اسلام را به ما شناساندند " .

 

وی افزود: پیروی از علما  ولایت فقیه ،سبب می شود زندگی ها در خط صحیح و شرعی باشند، در آمدها حلال ،به وظایف عمل و از گناهان پرهیز شود .

 

 اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء،تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،سخنرانی، اجرای نمایش گروه هنری برادران،مولودیه خوانی و پذیرایی ازجمله برنامه های جشن میلاد منجی عالم بشریت است.

 

مراسم جشن میلاد حضرت اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرج الشریف در مسجد جامع شهرکرد با نورافشانی خاتمه یافت.

شایان ذکراست: استان چهارمحال وبختیاری در شب میلاد امام زمان علیه السلام غرق شور و شادی بود و مراسم جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه به همت هیئات مذهبی ، بسیجیان و رزمندگان اسلام در مساجد، حسینیه ها و امامزادگان و نیز در کوچه و خیابانها سطح استان برگزارشد.

ارسال نظرات