خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

زنان می‌توانند نجات‌دهنده همسران و فرزاندان خود باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان خطاب به بانوانی که در همایش «ما نسل ظهوریم» شرکت کرده بودند، گفت: شما زنانی هستید که می‌توانید نجات‌دهنده همسران و فرزندان خود باشید.
کد خبر: ۹۱۲۹۵۵۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

زنان می‌توانند نجات‌دهنده همسران و فرزاندان خود باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‎الاسلام حبیب الله شعبانی در جمع ۵۰ هزار نفری بانوان همدانی و مسئولین استانی و مادران و همسران شهدا، ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی(عج)،اظهار داشت: امیدوارم این جمع عظیم ۵۰ هزار نفری در رکاب حضرت مهدی(عج) باشد و حضرت از بین این جمعیت، ۵۰ زنی که در بین ۳۱۳ نفر یارانش در رکاب وی هستند را پیدا کنند.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی «ما نسل ظهوریم اگر برخیزیم» گفت: این همایش پیاده‌روی نشان داد که ما پای اهل بیت(ع) هستیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه این جمع باورنکردنی و بسیار باشکوه برگزار شده است، ابراز داشت: شما زنانی هستید که می‌توانید نجات‌دهنده همسران و فرزندان خود باشید.

وی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، جامعه رشد کرده است، افزود: ما بعد از این ۴۰ سال واقعا دنبال امام زمان (عج) می‌گردیم و به فکر این هستیم که به محضر امام(عج) تشرف یابیم.

شعبانی تصریح کرد: همه افرادی که با هر شکل و شمایلی اینجا هستند، همه ما در باطن یکی هستیم و به علقه امام زمان(عج) گره خوردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات