در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تجمع دانشجویان دانشگاههای ایرانشهر برگزار شد

دانشجویان بسیجی خواهر و برادر دانشگاههای آزاد اسلامی و ولایت ایرانشهر در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حمایت از سپاه پاسداران در این شهرستان تجمع کردند.
کد خبر: ۹۱۲۹۵۲۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، دانشجویان خواهر و برادر دانشگاههای آزاد اسلامی و ولایت شهرستان ایرانشهر در راستای حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام سخیف آمریکا در این شهرستان تجمع کردند.
 
 در این تجمع دانشجویان اساتید این دو دانشگاه بیانیه ای  را قرائت کردنند.
 
در این بیانه آمده است: 
 
دولت آمریکا دولتی است که با از بین بردن و قتل غارت سرخ پوستان بومی شکل گرفته ودر چند ثانیه دویست هزار ژاپنی بی دفاع را با بم اتم تررور کرده است، هواپیمای مسافربری ایران را در آسمان منفجر کرد.
 
گروههای مسلح تروریستی داعش القاعده را تشکیل داد و اعمال خفت آمیز و خشونت آمیز را در جاجای عالم از نیکاراگوئه و مکزیک تا کامبوج و ویتنام و غرب آسیا بی سابقه است .
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که زندگی خودشان را وقف حفظ کرامت انسانی نجات مستضعفان از زیر یوق استکبار و گسترش عدالت اجتماعی و خدمات رسانی به محرومین کرده است را تروریست می خواند این از تناقض های عجیب زمانه است که ناقضان حقوق بشر و دولت های تروریست وسلطه گر خود مدعی حقوق بشر و صلح جهانی و آزادی شده اند.
 
رژیم شیطانی آمریکا با این اقدام خود بیشتر در منجلاب انعطاط در تباهی قرار دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار