خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس گفت: تمام مردم ایران از اقشار مختلف سنگ تمام گذاشتند و به کمک سیل‌زدگان آمدند و این اشتیاق مردم برای کمک، خستگی را از تن می‌زداید.
کد خبر: ۹۱۲۹۵۰۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اسماعیل قزل سفلی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه دانشجویان بسیجی همیشه در عرصه های مختلف جهاد و خدمت رسانی پیش قدم بوده اند، گفت: گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه های استان فارس که پیش از این در حادثه سیل شیراز برای خدمات‌رسانی به مردم شهر شیراز درخشان ظاهر شدند، پس از نیاز به خدمت رسانی به مردم سیل زده استان های لرستان و خوزستان، برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده این استان‌ها شتافتند.

وی با اشاره به این که تا کنون ۱۰۰ نفر از دانشجویان در قالب ۴ گروه جهادی در استان خوزستان به مناطق سیل زده این استان در حال خدمت رسانی است، افزود: ۵۰ نفر در قالب دو گروه جهادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان اقلید، سلمان فارسی شیراز و دانشگاه های شهرستان نورآباد در روستاهای ملیحان و بیوض از بخش اسماعیلیه اهواز از سه شنبه ۲۷ فروردین ماه مشغول امداد رسانی هستند.

قزل‌سفلی با تصریح اینکه سیل باعث شده برخی روستاها، خانه‌ها، مزارع کشاورزی و نخلستان ها زیر آب و مسیر ارتباطی روستا فقط با شناور امکان پذیر است، گفت: ساخت و ترمیم سیل بندها، پاک سازی و نظافت خانه ها، پخش موادغذایی و بهداشتی از اقدامات دانشجویان جهادگر در روستاهای بخش اسماعیلیه اهواز است.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر اینکه دانشجویان تمام توان خود را به کار گرفتند تا مردم هر چه سریع‌تر به زندگی عادی خود بازگردند، خاطرنشان کرد: تمام مردم ایران از اقشار مختلف سنگ تمام گذاشتند و به کمک سیل‌زدگان آمدند و این اشتیاق مردم برای کمک، خستگی را از تن می‌زداید.

بنابراین گزارش، از ابتدای سیل در برخی استان های غربی و جنوب غربی کشور تا کنون بیش از ۳۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاه های استان فارس برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها