خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت : جریان مدعی جریان آزاد اطلاعات و آزادی بیان در اندیشه غرب تلاش می کنند نیروهای مردمی سپاه پاسدران و انقلابی را دراینستاگرام را مسدود کنند که خود این موضوع نشان‌دهنده تفکر دیکتاتوری است.
کد خبر: ۹۱۲۹۴۶۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

محسن نصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اصفهان اظهار کرد: در طول چهل‌سالگی بعد از انقلاب اسلامی همه تلاش‌های تئوری و عملی استکبار به علاوه آمریکا این هست که جلوی رشد انقلاب اسلامی را بگیرد اما کشور ما روز به روز تلاشش در حال افزایش است و در هر حوزه و عرصه‌ای که آن‌ها رشد و پیشرفت داشته‌اند کشور ما هم گامی مهمی برداشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط آمریکا مطرح کرد: تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط آمریکا اتفاقی است که اولین بار در تاریخ رخ می‌دهد که آمریکا نیروی مسلح و رسمی در قانون اساسی کشوری را تروریست خطاب می‌کند اما نکته بسیار مهم این هست جریان مدعی جریان آزاد اطلاعات و آزادی بیان در اندیشه غرب تلاش می‌کنند نیروهای مردمی سپاه پاسداران و انقلابی را در اینستاگرام مسدود کنند که این موضوع  نشان داد چیزی غیر از تفکر دیکتاتوری و استبداد و عدم اعتقاد به آزادی و آزادی بیان در غرب وجود ندارند.

وی ادامه داد: دستور آزادی بیان و آزادی جریان اطلاعات را می‌دهند و از سوی دیگر تلاش می‌کنند عده‌ای را که فعالیت رسانه‌ای انجام می‌دهند و نقش مهمی در آگاهی و فضیلت بخشی به مردم  را دارند حذف کنند.

نصری افزود: تروریست خواندن سپاه پاسداران سبب شد مردم جهان بیشتر بفهمند الگوی وابسته به آمریکا که بویی از انسانیت و آزادی نبرده و در صدد این هستند که همه‌چیز در جهت منافع خودشان عمل کند و هرکس در راستای منافع آن‌ها پیش نرفت به مقابله و درصدد حذف آن بر می‌آیند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم گام دوم انقلاب اسلامی با قدرت و صلابت به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کند، نگاه‌ها باید به درون باشد و از نگاه به غرب و از امید و اتکا به دیگران و طرفداران غرب پرهیز کنیم.

وی آمریکا را دشمن قسم‌خورده مردم ایران دانست و تصریح کرد: به این دلیل دشمن قسم‌خورده است که حق آزادی و فعالیت در فضای مجازی را در جهت منافع خودشان سوق می‌دهند و آزادی را فقط برای خودشان و طرفداران آشکار و پنهان خودشان می‌دانند و فقط می‌خواهند خودشان آزاد باشند؛ برای انسانیت ارزشی قائل نیستند و ما را متهم می‌کنند در حالی که ملاک آزادی را خودشان می‌دانند تا از هر کس مخالفشان است، حق فعالیت را بگیرند.

نصری ادامه داد: تجربه 40 ساله گذشته به خوبی تبیین می‌کند که آمریکا بزرگ‌ترین زندان و بیشترین جمعیت نظامی را دارد و سالانه بیشترین افراد را اعدام می‌کند اما به ما اتهام می‌زند که بیشترین زندانی و قاچاق مواد مخدر را داشته‌ایم و برچسب تروریست را می‌زند اما نکته امیدبخش این هست که مردم ما چهره سیاه و کدر آمریکا را دیدند و فهمیدند که چیزی به جز منافع خودشان برایشان مهم نیست و شعار حقوق بشر و دموکراسی چیزی جز حرف نیست.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها