مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه حر مشهد در گفت و گو با «بسیج» خبر داد:
مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه حر مشهد از ارسال دومین محموله کمک های جمع آوری شده به مناطق سیل زده خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۹۴۴۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
پاسدارغفاریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار کرد: در ادامه جمع آوری کمک های مردمی جهت اهدا به مناطق سیل زده کشور،دومین محموله این کمک ها  نیز توسط سپاه ناحیه حر مشهد ارسال گردید.

مدیر بسیج سازندگی ناحیه حر افزود: تا کنون بیش از 210 میلیون ریال کمک های نقدی جمع آوری گردیده است که به حساب بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) واریز شده است و در راستای کمک به افراد آسیب دیده در سیل هزینه خواهد شد و هم چنین بیش از 400 میلیون ریال اقلام ضروری  و مورد نیاز نیز جهت ارسال به مناطق سیل زده و اهدا به هموطنان عزیزمان جمع آوری گردیده است.

غفاریان در ادامه گفت: این اقلام  شامل چندین دستگاه لوازم خانگی ازجمله یخچال،تلویزیون،8 تخته فرش و روفرشی و 150 عدد پتو،چندین بسته لوازم بهداشتی؛ بیش از 1000 دست پوشاک، مقدار قابل توجهی از مواد غذایی و آب معدنی می باشد.

وی در پایان گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه حر مشهد و با همکاری حوزه ها و پایگاه های تابعه این ناحیه همچون سایر بسیجیان و نیروهای مسلح از تمام تلاش و توان خود برای امدادرسانی و کمک به مناطق سیل‌زده کشور دریغ نخواهد کرد و هم اکنون در حلال تلاش جهت جمع آوری و ارسال سومین محموله نیز می باشد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها