فرمانده سپاه شازند:

وظیفه سپاه خدمت رسانی به مردم است

فرمانده سپاه شازند گفت: ما به عنوان خادمین مردم در مناطق سیل زده در حال کمک رسانی می باشیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را برطرف سازیم.
کد خبر: ۹۱۲۹۴۲۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

وظیفه سپاه خدمت رسانی به مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ صبح امروز طی حضور ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان شازند در سپاه ناحیه شهرستان از زحمات، خدمات و همکاری سپاه و بسیج در امدادرسانی به هموطنان در عرصه های مختلف بویژه کمک رسانی های به موقع غیور مردان سپاه به هموطنان سیل زده تقدیر کردند.

باقری ریاست  جمعیت هلال احمر شهرستان شازند در این دیدار با اشاره به این که سپاه پاسداران‌ در امر خدمت رسانی به مردم پیشتاز است، گفت: سپاه پاسداران به عنوان نهادی انقلابی توانسته است علاوه بر انجام وظایف خود در ماموریت‌های محوله، مردم‌داری را در سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی افزود: در اولین روزهای سیل سپاه در مناطق سیل زده مستقر شد، تا بتواند مایه دلگرمی مردم منطقه شود.

باقری تصریح کرد: احداث سیل بندها در اطراف روستا ها، لایه روبری و خروج آب از روستا ها، پخت و توزیع غذای گرم، بسته های کمک های مردمی، پتو، چادر، لوازم بهداشتی، آرد تنها بخشی از خدمات سپاه شهرستان شازند به مردم استان های سیل زده می باشد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند در ادامه سخنان وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان خادمین مردم در مناطق سیل زده در حال کمک رسانی می باشیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را برطرف سازیم.

ارسال نظرات