پویش ملی حمایت دانشگاهیان استان اصفهان از سیل زده‌ها
سردار سلیمانی: حضور اساتید بسیجی روحیه‌ی مردم و خدمتگزاران و جهادگران بسیجی را مضاعف کرد.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۹۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، به نقل از جانشین بسیج اساتید استان اصفهان پس از مستقر شدن گروه اعزامی اساتید بسیج استان اصفهان در مقر سردار سلیمانی، مسئول قرارگاه ستاد راهیان نور کشور در جمع اساتید بسیجی استان اصفهان حاضر و ضمن خیرمقدم به اساتید بسیجی از آنان تشکر و قدردانی نمود.
ایشان در ابتدا از وضعیت منطقه خبرداد و گفت به دلیل بارندگی‌های پیش رو وضعیت بحرانی را در پیش داریم که به حمدالله و به مدد الهی و کمک مردم عزیزمان این را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.
سلیمانی در ادامه از اساتید خواست تا اولا آن چیزی را که در منطقه مشاهده می‌کنند را در بین دانشجویان همکاران و مردم بازگو نمایند وی گفت؛ شما اساتید بسیجی همین که در بین مردم حضور یافتید باعث خوشحالی و روحیه دادن به  مردم و خدمتگزاران و جهادگران بسیجی شدید و من به نمایندگی از طرف سپاه از شما عزیزان تشکر می‌کنم.
 مسئول قرارگاه ستاد راهیان نور کشور ضمن قدردانی از تلاش‌هایی که مردم تا به حال انجام دادند از اساتید بسیجی درخواست کرد که ضمن حضور درجمع مردم و مشاوره دادن و راهنمایی به آنان راهکارهای پیشنهادی خود را به دستگاه‌های زیربط جهت دچار نشدن به چنین مشکلاتی تقاضا نمود.
در ابتدای این دیدار حبیب‌الله دهقانی جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان ابتدا گروه اعزامی را به سردار معرفی و در مورد برنامه‌های این سازمان در این مناطق سخن گفت.

 

ارسال نظرات