رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: پیوند میان مردم و نیروهای نظامی و انقلابی در کشور ناگسستنی است.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۶۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ صبح امروز رئیس و اعضای شورای د ادگستری استان چهارمحال و بختیاری با سردار فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) دیدار کردند.

احمدرضا بهرامی سامانی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در این  دیدار، از زحمات و تلاش های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان در خدمت رسانی به مردم و حفظ و حراست از ارزش های والای انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

بهرامی در این دیدار با اشاره به اقدام سخیف دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکل از نیروهایی خالص و انقلابی است که با تأسی از آرمان های امام و رهبری توطئه ها و شعله های فتنه را در این مرز و بوم خنثی نموده و در عرصه سازندگی و پیشرفت جامعه همواره افتخار آفرین بوده است.

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر نقش پر رنگ و فعال سپاه در خدمت رسانی به مردم به ویژه در خصوص حادثه سیل اخیر در برخی استانهای کشور افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سایر نیروهای انقلابی در جریان کمک به سیل زدگان بار دیگر صحنه هایی از ایثار و برادری را به نمایش گذاشت و به دنیا فهماند پیوند میان مردم و نیروهای نظامی و انقلابی در این کشور ناگسستنی است.

در این دیدار سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت خدمت رسانی سپاه استان به مناطق سیل زده خاطر نشان کرد: سپاه متعلق به کل ملت ایران است و بر اساس رسالت و خط مشی این نهاد می توان گفت که ما80 میلیون سپاهی هستیم.

سردار اکبری، با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در گنجاندن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی، خاطرنشان کرد: همانگونه که امام راحل فرموده اند؛ هرگاه مشاهده کردید دشمن از شما عصبانی است، بدانید که در مسیر درستی حرکت می کنید و این اقدام دولت آمریکا نه تنها حقانیت سپاه را اثبات کرد، بلکه بار دیگر ضعف و استیصال دولتمردان آمریکا را به نمایش گذاشت.   

ارسال نظرات