معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان ؛

کمک به هم‌نوع اساس طرح «جهاد همبستگی ملی» است

معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: دشمن تا اواخر سال گذشته تلاش داشت این حس را القا کند که مردم ایران، مردم ابتدای انقلاب نیستند اما این سیل نشان داد مردم برای کمک به هم‌نوعانشان در صحنه هستند.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۶۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، فرهاد مصری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با وقوع سیل در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان شاهد بودیم مردم برای کمک به حل مشکلات به این استان‌ها رفتند که نشان می‌دهد کمک به هم‌نوع به عنوان یک فرهنگ قرآنی در مردم نهادینه شده است.

معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان یادآور شد: دشمن تا اواخر سال گذشته تلاش داشت این حس را القا کند که مردم ایران، مردم ابتدای انقلاب نیستند اما این سیل نشان داد مردم برای کمک به هم‌نوعانشان در صحنه هستند، به عبارت دیگر مردم ثابت کردند اگر پای کشور و انقلاب در میان باشد مشابه هشت سال دفاع مقدس به میدان خواهند آمد.

وی در ادامه با اشاره به طرح «جهاد همبستگی ملی» تصریح کرد: در مساجد وقتی امام جماعت برای کاری فراخوان می‌دهد سیل کمک‌ها سرازیر می‌شود از آن‌جا که افرادی که به مسجد می‌روند متدین و به نظام و انقلاب علاقه دارند بنابراین با محور قرار گرفتن مساجد انتظار می‌‌رود این طرح نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار