امیر سرتیپ دوم رحمت پور فرمانده تیپ ۳۲۸ متحرک و هجومی پادگان شهید عبادت مریوان، گفت: نیرو‌های مسلح ما اعم از ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی همه متحد و تحت امر فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند. ارتش اقدام خصمانه دولتمران خبیث آمریکا را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم و پشتیبانی کامل خود را از همرزمان خود در سپاه اعلام می‌داریم.
کد خبر: ۹۱۲۹۲۹۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  امیر سرتیپ دوم رحمت پور فرمانده تیپ ۳۲۸ متحرک و هجومی پادگان شهید عبادت مریوان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به جانفشانی‌های ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به مردم شهید پرور مریوان تبریک گفت.


امیر رحمت پور اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران را محکوم کرد و گفت: نیرو‌های مسلح ما اعم از ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی همه متحد و تحت امر فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند. ارتش اقدام خصمانه دولتمران خبیث آمریکا را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم و پشتیبانی کامل خود را از همرزمان خود در سپاه اعلام می‌داریم.

فرمانده تیپ ۳۲۸ پادگان شهید عبادت مریوان رشادت‌ها و جانفشانی‌های ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس را بی بدلیل خواند و اظهار داشت: نیروی منسجمی که می‌توانست در مقابل ارتش مجهز و تا دندان مسلح عراق قرار بگیرد ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی ارتش بود چرا که نیروی زمینی ماهیت و محوریت ارتش است که جانانه پای کار آمدند و از کشورمان در برابر دشمن دفاع کردند.

امیر رحمت پور ارتش را جزئی از ملت دانست و گفت: نیرو‌های ارتش فرزندان ملت هستند و مقام معظم رهبری ارتش ایران را مردمی‌ترین ارتش دنیا نامیدند و امروز ما میبینیم که مردم چقدر ارتش را دوست دارند، رتش ما تنها ارتشی است که در آن فرماندهان کل ارتش به شهادت رسیدند و شما این را هیچ کجای دنیا نمی‌بینید.

فرمانده تیپ ۳۲۸ پادگان شهید عبادت در پایان با اشاره به اقدامات صادقانه ارتش در مناطق سیل زده گفت: رتش مردمی بودن خود را در حوادث اخیر به اثبات رساند و شما دیدید فرزندان شما در ارتش چگونه به یاری هم وطنانمان در مناطق سیل زده شتافتند. مروز ارتش ما در آماده‌ترین شرایط به سر می‌برد و در رژه روز اخیر که امام جمعه محترم و مسئولین مشاهده کردند نیرو‌های ما در بهترین شرایط به سر می‌برند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات