ناحیه مقاومت بسیج اردکان در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های اقشار مختلف مردم و مسئولین از سپاه پاسداران اعلام کرد که اقدام مذبوحانه استکبار جهانی موجب نزدیکی قلوب ملت و همدلی هرچه بیشتر مردم و مسئولین شده است.
کد خبر: ۹۱۲۹۲۹۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، متن پیام قدردانی ناحیه مقاومت بسیج اردکان به این شرح است؛
بسمه‌تعالی
خداوند بزرگ را شاکریم که به فرموده رهبر گران‌قدر و مقتدرمان؛ « دشمنان جمهوری اسلامی را جزء احمق‌های درجه‌یک دنیا قرار داده است ». بی‌شک هیچ حادثه‌ای نمی‌توانست به این خوبی همه مردم و مسئولین را این‌چنین متحد و همدل برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این فرزندان معنوی حضرت روح‌الله به صحنه بیاورد.
در پی حمایت‌های بی‌شائبه و همه‌جانبه مردم و مسئولین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مقابله با اقدام خباثت آمیز مقامات آمریکایی در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی این کشور، بدین‌وسیله ما پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج اردکان که از لحظه پوشیدن لباس مقدس پاسداری برای فدا شدن درراه آرمان‌های انقلاب اسلامی در رکاب مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) لحظه‌شماری می‌کنیم به‌نوبه خود از اظهار لطف و حمایت‌های ارزشمند آحاد مردم شریف و قدرشناس شهرستان اردکان و کلیه مسئولین اعم از ائمه جمعه گران‌قدر، نماینده محترم شهرستان، سرپرست محترم فرمانداری و مسئولین ادارات کمال تشکر و قدردانی راداریم.
امید است که این فرصت ایجادشده در پی اقدام مذبوحانه دشمنان قسم‌خورده این نظام و انقلاب که باعث نزدیکی قلوب ملت، همدلی و صمیمیت هرچه بیشتر مردم و مسئولین شده است باعث رشد و تعالی و شکوفایی بیش‌ازپیش شهرستان و کشور عزیزمان باشد.
« اللهم وفقنا لما تحبّ و ترضی »
ناحیه مقاومت بسیج اردکان
ارسال نظرات