کارشناس مسایل دینی و مذهبی:

استکبار جهانی با تفکر شیعه ناب مبارزه می کند

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اهمیت روز و شب نیمه شعبان گفت: با ظهور حضرت مهدی(عج) ظلم وستم از جهان رخت برمی بندد.
کد خبر: ۹۱۲۹۲۵۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت الاسلام روح الله اسماعیلی جشن میلاد حضرت ولی عصر(عج) در ناحیه مقاومت بسیج  عشایری استان برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله اسماعیلی در این مراسم جشن، ضمن تبریک ایام با فضیلت و اعیاد بسیار مبارک شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا روحی فدا، بیان کرد: از بزرگترین اعمال انتظار فرج است.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اهمیت روز و شب نیمه شعبان گفت: با ظهور حضرت مهدی(عج) ظلم وستم از جهان رخت برمی بندد.

اسماعیلی ادامه داد: در جهان  تعداد زیادی ادیان ومذاهب وجود دارد و علاوه بر آنها بیش از2500 فرقه و مذهب  انحرافی وجود دارد؛ در حالی که ظالمان و مستکبران جهان فقط با تفکر شیعه ناب مشکل دارند، چرا که ادیان و فرقه های دیگر هیچ برنامه ای برای آینده جهان ندارند و فقط این شیعه ناب است که با همه مستکبران جهان در افتاده است.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، گفت: دشمنان اسلام با شیعه هایی که تفکر جهانی مهدویت را پیش نمی برند نه تنها مشکلی ندارند، بلکه برای ایشان حوزه علمیه درست می کنند و شبکه های ماهواره ای  و هئیت مذهبی نیز راه می اندازند.

اسماعیلی بیان کرد: افضل الاعمال در زمان غیبت انتظار فرج است و یکی از انحرافاتی که در مهدویت درست کرده اند این است که شما دعای ندبه بخوانید، گریه کنید؛ ولی کار به چیز دیگری نداشته باشید؛ ولی شیعه ناب از انتظار تفکر عاشورایی دارد و عاشورا موتور محرکه مبازه با استکبار جهانی است که آنها از آن می ترسند  و نمی نمی خواهند کشورهای اسلامی بیدارشوند.

در ادامه این مراسم یک از ذاکران به مولودی خوانی در وصف امام زمان (عج) پرداخت و با نقل و شیرینی از حضار پذیرایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار