جانشین فرمانده سپاه روح‌الله:

305 واحد مسکونی روستایی خوزستان از آب سیل تخلیه شد/ 215 جهادگر تخصصی در مناطق امداد رسانی می کنند

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به تخلیه آب منازل مسکونی گفت: در مجموع به همت جهادگران آب از 305 واحد مسکونی روستایی در مناطق کتش، دوار، کاظم حمد، خسرج تخلیه شده است.
کد خبر: ۹۱۲۹۲۱۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره اقدامات انجام شده سپاه روح الله در مناطق خوزستان گفت: بازگشایی مسیر جاده روستای بروایه و تامین مصالح و لوله های مورد نیاز احداث پل در منطقه دوم آسیب دیده از اقدامات مهم روزهای گذشته جهادگران استان است.

وی با اشاره به تکمیل احداث سیل بند در روستای فیایی، زهرا و مهدی افزود: تقویت و تکمیل سیل بند در مناطق روستایی کاظم حمد، مگران ها و چبسه که در روزهای قبل عملیات احداث آن شروع گردیده بود، به اتمام رسیده است.

سرهنگ پاسدار گلشن زاده با بیان اینکه 215 جهادگر استان مرکزی خدمات تخصصی و امدادرسانی را در 6 محور مشخص شده ارائه می‌دهند، گفت: ترمیم و تقویت سیل بندهای شهر شوش و الهایی و تقویت پل ناجیان با ادوات مهندسی سپاه روح‌الله استان انجام شده است.

وی از توزیع 9 کامیون اقلام معیشتی و بهداشتی در قالب سبدهای مختلف در بین اهالی سیل زده شوش و الهایی خبر داد و افزود: حضور 8 تیم فرهنگی توانمند در کمپ ها با اجرای برنامه آموزشی و طنز با هدایای فرهنگی و اسباب بازی کامل برای ایجاد فضایی مفرح انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تخلیه آب منازل مسکونی گفت: در مجموع به همت جهادگران آب از 305 واحد مسکونی روستایی در مناطق کتش، دوار، کاظم حمد، خسرج تخلیه شده است.

وی انتقال آب آشامیدنی به روستاها را از دیگر اقدامات دانست و تصریح کرد: انتقال روزانه 50 هزار لیتر آب شرب از شهر شوش به شهر الهایی و روستاهای تابعه نیز از دیگر اقدامات سپاه روح الله استان مرکزی بوده است.

سرهنگ پاسدار گلشن زاده در خصوص سایر اقدامات دیگر خاطرنشان کرد: فعالیت 71 خودروی مهندسی و تاکتیکی، پخت روزانه 18000 غذا و توزیع آن، ارائه خدمات پزشکی و دارویی با تجهیزات کامل و سرکشی مستمر تیم بهداشتی از کمپ ها و موکب ها نیز از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار