تربیت بیش از ۱۵۰ حافظ کل قرآن در موسسه جامعه القرآن کریم شاهرود

مدیر موسسه جامعه القرآن کریم شاهرود گفت: در این موسسه بیش از ۱۵۰ حافظ کل قرآن تربیت یافته اند که بیشترین حافظ در رده سنی جوانان هستند.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۸۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
نیره عامریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به تربیت حافظان قرآن در شهرستان شاهرود اظهار کرد: تمام مربیان این موسسه از قرآن آموزان همین موسسه هستند که حفظ کل قرآن را در همین موسسه انجام دادند و به حمد الهی همگی موفق و برتر هستند.
مدیر موسسه جامعه القرآن کریم شاهرود افزود: همچنین ۲۵ نفر از مربیان موسسه در زمینه آموزش و برنامه‌های فرهنگی نیز فعالیت دارند که این برنامه‌ها در طول سال و مناسبت‌های مختلف توسط موسسه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
عامریان گفت: موسسه جامعه القرآن کریم شاهرود در سه بخش نوجوانان، جوانان، و بزرگسالان فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی دارد.
مدیر موسسه جامعه القرآن کریم شاهرود در ادامه به عوامل موفقیت این موسسه در سطح شهرستان شاهرود اشاره کرد و تصریح کرد: اخلاص و ارزش گذاری در اهداف و اولویت بندی، کتاب الهی را سرلوحه‌ی زندگی فردی و اجتماعی قرار دادن و انس با قرآن کریم از مهمترین عوامل موفقیت این موسسه است.
عامریان افزود: هدف‌مند بودن برنامه‌ها و شرکت در دوره‌های متعدد آموزشی و ارتباط با اساتید مختلف از دیگر عوامل موفقیت موسسه جامعه القرآن کریم شاهرود است.
وی در ادامه با اشاره به جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب در زمینه بهره بردن از لحظات ناب دوران جوانی، گفت:جوانان باید قدر لحظات جوانیشان را بدانند و‌ای کاش لحظه به لحظه آن را قدر بدانیم وبه صورت کاملا ارزشمند از آن استفاده کنیم.
مدیر موسسه جامعه القرآن کریم شاهرود همچنین به راهکار‌های جذب جوانان به سمت قرآن و معنویت اشاره کرد و افزود:آموزش خانواده‌ها در بخش سبک زندگی اسلامی، معرفی خانواده‌های موفق اسلامی قرآنی و ارائه راهکار‌های مفید ونافع و نشان دادن الگو‌های عملی نه فقط صوری به جامعه می‌تواند در سوق دادن جوانان به سمت معنویت تاثیر بسزایی داشته باشد.
عامریان گفت: آموزش‌های مدارس و دانشگاه‌ها و سایر رسانه‌ها باید همگام با سبک زندگی اسلامی باشد و همه باهم و بایک هدف در راستای ارتقا جامعه اسلامی حرکت کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار