دومین گروه طلاب مدرسه علمیه امام کاظم (ع) طی مراسمی با حضور آیت الله مکارم شیرازی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۶۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،  آیت الله ناصر مکارم شیرازی در مراسم بدرقه دومین گروه طلاب محصل مدرسه تخصصی فقه امام کاظم علیه السلام به مناطق سیل‌زده اظهار کرد: کمک به هموطنان سیل زده واجب است و همه باید دست در دست هم به یاری مردم سیل زده بشتابند.

وی طی سخنانی در درس اخلاق با اشاره به اجازه به مقلدین خود برای اختصاص سهم امام به سیل‌زدگان تصریح کرد: یقینا حل این مشکل نیازمند همکاری همه جانبه ملت ایران است.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: روحانیت همچون گذشته در کنار مردم تمام تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت تا از آلام و سختی‌های ایجاد شده برای مردم سیل زده بکاهد.

وی با تاکید بر اینکه مردم خوزستان در طول دوران دفاع مقدس سخت‌ترین شرایط را در مقابل حملات حزب بعث تحمل کردند گفت: یقینا مردم مؤمن مقاوم انقلابی و خداجوی خوزستان همچون گذشته از این امتحان الهی نیز سرافراز و سربلند بیرون خواهند آمد.

نخستین گروه مبلغین شامل ۵۰ نفر از طلاب دوره‌های تخصصی از مؤسسه دارالاعلام بود که به مناطق سیل‌زده اعزام شده بودند. دومین گروه شامل ۴۰ نفر از طلاب مدرسه تخصصی فقه امام کاظم علیه‌السلام در قالب گروه‌های جهادی تبلیغی هستند که پا به پای آحاد مردم و نیرو‌های مسلح به خدمت‌رسانی به هموطنان سیل زده خواهند پرداخت.

این مرجع تقلید تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد برای کمک به مناطق سیل زده اختصاص داده است.

ارسال نظرات