مشاور عالی فرمانده کل ارتش:
خرم طوسی سپاه ‌را عصاره ملت شریف ایران دانست و تأکید کرد: این نیروی نظامی دست در دست سایر نیروهای نظامی و مسلح کشور به مبارزه خود با سلطه گران ادامه داده و ارتش نیز هیچ‌گاه دستش را از دست سپاهیان جدا نمی‌کند.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۳۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیررضا خرم طوسی با بیان رسالت‌ها و وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مکتبی بودن، انقلابی بودن و سرباز نظام بودن ازجمله مهم‌ترین رسالت‌های ارتش هستند.

مشاور عالی فرمانده ارتش با تأکید بر اینکه قانون اساسی تشکیل ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر اساس مکتب و دین اسلام می‌داند، افزود:  جهاد در راه خدا رسالت مهم ارتش بوده و این مهم ارتشیان را از وظایف دیگرشان بازنداشته است.

وی خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به مردم را رسالت مهم ارتش در زمان صلح دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی آرزوی حق جویان بوده که سالیان متمادی این آرزو را داشتند و همه باید قدردان این نظام الهی باشیم.

خرم طوسی سپاه پاسداران را عصاره ملت شریف ایران دانست و تأکید کرد: این نیروی نظامی دست در دست سایر نیروهای نظامی و مسلح کشور به مبارزه خود با سلطه گران ادامه داده و ارتش نیز هیچ‌گاه دستش را از دست سپاهیان جدا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید

مشاور عالی فرمانده ارتش با تأکید بر خدمت خالصانه به‌حق جویان و مردم توسط نیروهای ارتش و سپاه گفت: سپاه و ارتش همچون همیشه در عرصه‌های مختلف خادم مردم بوده و همه یکپارچه و همدل در کنار حق جویان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه دنیاپرستان جاهلانه و احمقانه تصمیم می‌گیرند، خاطرنشان کرد: این تصمیم‌گیری احمقان و جاهلان بیش‌ازپیش بر محبوبیت سپاه خواهد افزود.

خرمی طوسی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه و ارتش انگیزه خدمت به مردم را از فرماندهی معظم کل قوا می‌گیرند، اقدامات قابل‌مقایسه با گذشته نبوده و همواره در عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام اسلامی بوده است.

ارسال نظرات