مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با «بسیج»؛

یک تیم امدادی از پایوران و بسیجیان به مناطق سیل زده لرستان اعزام شدند

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) از اعزام یک تیم امدادی از پایوران و بسیجیان به مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۱۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : باهمت بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) یک تیم امدادی از پایوران و بسیجیان به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند.

یک تیم امدادی از پایوران و بسیجیان به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند

وی افزود: این تیم‌های پزشکی که شامل پزشکان عمومی، پرستاران، کارشناسان بهداشتی، روانشناس، کارشناس آزمایشگاه و دارو یار با وسایل و تجهیزات پزشکی موردنیاز است برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه اعزام شدند.

وی تصریح کرد : در این اعزام که تعداد 30 نفر از بسیجیان و پایوران حضور داشتند همچنین یک کامیون وسایل مایحتاج مردم در مناطق سیل زده از کمک های جمع آوری شده ارسال شد .

وی افزود : یکی از مهم ترین ماموریت های سپاه و بسیج خدمت به مردم در شرایط سختی و بحران میباشد که بحمدلله بسیجیان و پاسداران ما از ابتدای بحران سیل در مناطق حضور داشته و به مردم خدمت کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) خاطر نشان کرد : خداروشکر جوانان ما حتی از جوانان دهه شصت پویا تر و فعال تر هستند و هرچه کشتی انقلاب رو به جلو پیش می رود این شوق و اشتیاق بیشتر می شود .

 

 

خبرنگار بسیجی : فرهادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار