فرمانده سپاه فردیس از برگزاری جشن نیمه شعبان در شش نقطه از این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۱۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار احسان علیزاده با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت مهدی (عج)، اظهار کرد: سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس در نظر دارد با همکاری دیگر ادارات این شهرستان نسبت به برگزاری جشن‌های نیمه شعبان اقدام کند.

برگزاری جشن نیمه شعبان در ۶ نقطه از شهرستان فردیس

وی در ادامه افزود: این جشن‌ها عصر روز شنبه در شش نقطه شهر از فلکه اول تا پنجم فردیس و سه‌راه حافظیه توسط حوزه‌ای مقاومت بسیج خواهران و برادران سپاه ناحیه شهرستان فردیس برگزار می‌شود.

سرهنگ علیزاده گفت: جشن‌هایی که به مناسبت نیمه شعبان در فردیس برگزار می‌شوند، با برنامه‌های متنوعی همچون سخنرانی، مولودی‌خوانی، اجرای مسابقات ورزشی فرهنگی و مذهبی، موسیقی، پذیرایی و غیره همراه خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه فردیس ضمن دعوت از مردم فردیس برای شرکت در این جشن‌ها، خاطرنشان کرد: ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و انتظار، فراهم کردن زمینه برای آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان بافرهنگ و معارف مهدوی، پاسخگویی به شبهات و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن است.

وی تصریح کرد: منتظران منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) با خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی زمینه ظهور آن حضرت را فراهم می‌کنند و در عصر غیبت مؤمنان و منتظران واقعی حضرت صاحب‌الزمان (عج) باید خود و ملت را از آلودگی‌ها و انحرافات مبرا کنند و با تکیه‌بر ایمان و اعتقادات قوی مسیر سعادت جامعه را هموار سازند و این فلسفه انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت است.

 

خبرنگار بسیجی : رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها