رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ، نماینده ولی فقیه در مازندران ،استاندار مازندران و مدیر کل ینیاد شهید مازندران با صدور پیام هایی شهادت جانباز «سید حسین آملی» را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۰۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران و مدیر کل بنیاد شهید مازندران  با صدور پیام هایی شهادت جانباز «سید حسین آملی» را تسلیت گفتند. 

«سید محمدعلی شهیدی» نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی شهادت جانباز «سید حسین آملی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند. برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی با صبر و شکیبایی در کوچه‌های پر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند. اما قدم‌های ایشان هیچگاه زمین‌گیر خاک نبوده است و این اجر مجاهدت‌شان است که روح پر تمنای‌شان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.

وصل عاشقانه جانباز شهید «سید حسین آملی» مبارک باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود. ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم. روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

 

همچنین آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در پی شهادت جانباز سرافراز حاج «سید حسین آملی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: شهدا به حق ذخائر معنوی این ملت و نظام هستند. آنان جان بر کف و سرشار از ایمان و اعتقاد به درگاه حق پیوستند عشق ازلی و ابدی آنان در تجلی ایثار و جانبازی در طریق معبود یگانه معنا و مفهوم پیدا کرد، آسایش و امنیت امروز ملت و نظام مرهون غرورآفرینی و رشادت شهیدان است، تاریخ جاوید کشور سرشار از لحظات پرشکوهی است که با ایثار جانبازی آزادگی و شهادت، مردان غیرتمند آن همچون خورشید درخشان پر فروغ گشته است.

درود خداوند به همه شیهدان به ویژه شهید «سید حسین آملی» که سال‌های سال پس از تحمل جانبازی و بیماری دار فانی را لبیک گفته و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای و خانواده شریف آن شهید بزرگوار و مردم ولایتمدار مازندران به‌ویژه مردم غیور شهرستان‌های ساری و آمل، از خداوند متعال علو درجات برای آن شهید عزیز و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.

 

در ادامه استاندار مازندران هم  در پیامی نوشت : خبر شهادت حاج سید حسین آملی، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس که پس از سال ها استقامت و تحمل مشقت در مسیر پرافتخار جانبازی به برادر و همرزمان شهیدش پیوست، بار دیگر؛ فضای استان را به عطر شهادت آکنده کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود : جانباز سرافراز و 70 درصد دفاع مقدس، حاج سید حسین آملی، برادر شهید والامقام سید مهدی آملی که با قطع دو پا و نخاع گردن 35 سال در کسوت عزتمند جانبازی از آرمان های انقلاب اسلامی صیانت کرد و علیرغم تحمل سال ها مرارتِ در بستر؛ چهره پراقتدار سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ نمود؛ از نسل دلیرمردان سلحشوری است که از آرمان های انقلاب و پیروی از ولایت هیچگاه کوتاه نیامد تا سرانجام در سنگر پاسداری از ارزش ها با پایمردی و مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد : این جانب شهادت جانباز گرانقدر 8 سال دفاع مقدس، حاج سید حسین آملی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی )، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آن شهید والامقام بویژه همسر گرانقدر شهید آملی که نقش بزرگی را در سال های همرزمی آن عزیز در سنگر زندگی ایفا کرد، مردم شهیدپرور استان مازندران خاصه مردم شهرستان ساری تبریک و تسلیت می گویم و از آستان خداوند سبحان؛ برای آن شهید راه حق، رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسالت دارم.

 

«هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت شهادت جانباز شهید «سید حسین آملی» هم پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: جانبازان نشان ایثار و ایستادگی ملت ایران و اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و شهادت و تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه بویژه در میان نسل‌های آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطر آگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازد.

پل شهادت، اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و استمرار خط سرخ حسینی را با خون خویش تضمین کرده و راه شجاعت و شهامت را به ما آموختند.

رشادت، غیرت دلاور مردي جانباز شهيد «سید حسین آملی» در دوران دفاع مقدس و سپس تحمل دردهاي دوران جانبازي، از او نامي جاودان به يادگار گذاشت و عزت و سربلندي را براي ملت ايران اسلامي به ارمغان آورد.

حماسه فداکاری، از خود گذشتگی، روحیه استقامت و ایستادگی جانباز شهید گرانقدر حاج «سید حسین آملی» در ذهن مردم قدرشناس دیار علویان، همواره باقی و بالنده خواهد ماند.

اينجانب شهادت جانباز شهيد والامقام حاج «سیدحسین آملی» مردی از سلاله نیکان و صابران را به پيشگاه حضرت ولي عصر(عج)، مقام معظم رهبري (مد ظله العالی)، جامعه ایثارگری، خانواده صبور و بزرگوارش تبریک و تسليت عرض نموده، برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و هم نشینی با اهل بیت (ع) و برادر شهیدش، از خداوند سبحان آرزومندم.

به گزارش بسیج ،جانباز سید حسین آملی که سال 62 در منطقه مریوان کردستان از ناحیه نخاع آسیب دیده و دو پای وی بر اثر جراحت قطع شده بود، صبح 29 فروردین در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به قافله شهدا پیوست.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها