خبرهای داغ:
بسیج گزارش می‌دهد

دست و پا زدن های آمریکا و محبوبیت سپاه

دست و پا زدن های آمریکا و محبوبیت سپاه به جایی رسید که حامی او حتی به یک پست اینستاگرامی خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان که در راستای محکومیت اقدام وقیحانه آمریکا بود رحم نکرد و علاوه بر حذف این پست، تهدید به غیر فعال کردن حساب اینستاگرامی این خبرنگار کرد.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۰۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
دست و پا زدن های آمریکا و محبوبیت سپاهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دولت آمریکا در اقدامی خصمانه و مغایر با قوانین بین‌المللی در ۱۹ فروردین ماه و در آستانه روز پاسدار از سر استیصال و درماندگی، رسما سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد و برای نخستین بار کاخ سفید نیرو‌های مسلح رسمی یک کشور خارجی را به عنوان «سازمان تروریستی» معرفی و از این اقدام به عنوان «گامی بی‌سابقه» یاد کرد.
این اقدام غیر قانونی در ادامه سیاست‌های آمریکا در راستای فشار بر گروه‌ها و عواملی که این کشور را در رسیدن به اهداف شومشان در منطقه ناکام گذاشته اند صورت گرفت، که نشان از ضعف و زبونی و افول آمریکا و تجلی دیگری از خصومت‌های این کشور با جمهوری اسلامی ایران است.
اگرچه پیروزی انقلاب اسلامی موجب کوتاه شدن دست آمریکا از کشورمان شد، اما سپاه پاسدارن از طریق مبارزه با گروه‌های تروریستی، همواره شکست‌های مفتضحانه‌ای به آمریکا تحمیل کرده و راهبرد‌های پیچیده و بزرگ آن‌ها را در منطقه شکست داده به طوری که با پیروزی‌های جهادی سپاه پاسداران و مدافعان حرم در مناطق مختلفی نظیر سوریه و عراق و همچنین شکست عناصر تروریستی همچون جبهه‌النصره، القاعده و طالبان در شرق و غرب کشورمان نیز موجب کوتاهی دستان آمریکا از کل منطقه غرب آسیا به ویژه خاورمیانه شد و لذا این نهاد انقلابی بار دیگر مورد هجمه دشمن قرار گرفت و از سوی آمریکا و استکبار جهانی به عنوان تروریسم مطرح شد که البته افتخاری برای سپاه است که از سوی دشمنان نظام و اسلام مورد هجمه قرار گرفته چرا که به فرمود: ه امام راحل اگر دشمن از ما تعریف کرد در رفتار و کار‌های خود باید تردید کنیم و این اقدام آمریکا این را می‌رساند که این نهاد انقلابی رسالت پاسداری خود را به بهترین نحو انجام داده و موجب ناراحتی و عصبانیت دشمنان شده است.
پس از گزافه گویی‌های آمریکا و اقدام خصمانه آن‌ها علیه سپاه پاسداران و اتهام تروریستی بودن آن، واکنش‌ها و اعتراضات داخلی و خارجی بسیاری نسبت به این اقدام صورت گرفت به طوری که در حجم گسترده، واکنش‌های بین‌المللی عمدتا در مخالفت با تصمیم نابخردانه دولت آمریکا بود و این اقدام نمایشی را عاری از هرگونه منفعت برای دولت آمریکا در منطقه ارزیابی کردند.
در داخل کشور با حمایت یکپارچه ملی از سپاه پاسداران، محبوبیت این نهاد انقلابی بیش از پیش شد و وحدت و همدلی بین احزاب، گروه‌ها و سیاسیون فزونی یافت.
مردم نیز یک صدا به حمایت از سپاه برخاسته و کمپین «من یک سپاهی‌ام» را به راه انداختند و با محکومیت این اقدام و اعلام انزجار از آمریکا، در سراسر کشور با برپایی تظاهرات گسترده پاسخی دندان شکن به اقدام نابخردانه و وقیحانه آمریکا علیه سپاه پاسداران دادند.

مجلس و دولت در واکنش به تروریست خواندن سپاه حرکتی مناسب داشته و نشان دادند که سپاه پاسدارن ارگان مردمی و متعلق به ملت است.
در استان‌ها نیز مدیران و مسئولین ادارت و نهاد‌ها با محکومیت اقدام امریکا، با فرماندهان و مسئولین سپاه‌های استانی و شهرستانی دیدار و حمایت خود را از سپاه اعلام کردند.
در همین راستا در استان همدان نیز جمعی از مدیران مسئول، سرپرستان، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه همدان با سردار مظاهر مجیدی فرمانده و مسئولین سپاه انصارالحسین (ع) دیدار و تجدید بیعت کرده و با اعلام حمایت قاطع از سپاه، اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی را به شدت محکوم کردند.
آمریکا که این همدلی، وحدت و اتحاد ایجاد شده در کشور و حمایت همه جانبه از سپاه پاسدارن را تاب نیاورد، طی چند روز اخیر صفحات رسمی اینستاگرام رهبری و فرماندهان سپاه پاسدارن را از دسترس کاربران خارج کرد.
آمریکا ضعف و درماندگی بیش از پیش خود را وقتی نشان داد که حتی به یک پست اینستاگرامی خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان که در راستای محکومیت اقدام وقیحانه آمریکا بود رحم نکرد و علاوه بر حذف این پست، تهدید به غیر فعال کردن حساب اینستاگرامی این خبرنگار کرد.
طیبه یوسفی مظاهر خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با پست کردن تصویری از دیدار اصحاب رسانه همدان با سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در حساب اینستاگرامی خود با اشاره به اقدامات اثرگذار سپاه در طی ۴۰ سال اخیر، با محکومیت این اقدام آمریکا، حمایت اصحاب رسانه از سپاه را به نمایش گذاشت که بعد از گذشت چند روز، این پست توسط اینستاگرام حذف و پیامی مبنی بر نقض قوانین و دستورالعمل برای ایشان ارسال شده که در این پیام نیز به محدود کردن و یا غیر فعال کردن حساب در صورت تکرار این عمل اشاره شده است.
به فرموده شهید بهشتی باید گفت: «آمریکا از دست سپاه عصبانی باش؛ و از این عصبانیت بمیر»
دست و پا زدن های آمریکا و محبوبیت سپاه
انتهای پیام/
ارسال نظرات