فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: تواضع و فروتنی شهید هادی به جهت ساخته شدن در فضای زورخانه بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۹۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

، "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم یادواره شهید "ابراهیم هادی" ویژه روز جوان در محل زورخانه پوریای ولی شهر ایلام گفت: شهید ابراهیم هادی از همین فضای زورخانه پرورش یافت، فضایی که مردم احترام قابل توجهی برای محیط زورخانه و ورزش پهلوانی قائل هستند.

وی اظهار کرد: شهید هادی که برخواسته از این فضا بوده در مقطعی دیگر از تاریخ، بخشی از دفاع مقدس را  به خود اختصاص می‌دهد، به گونه ای که هیچ مجروحی در منطقه "بازی دراز" نمی ماند مگر اینکه شهید ابراهیم هادی با توان خود مجروحین را کیلومترها به جاده آسفالت می رساند.

شاکرمی افزود: ارتباط بین شهید هادی و زورخانه ارتباط منطقی است به گونه ای که اگر ابراهیم هادی در این فضا در مقابل بزرگان پرورش نمی یافت، نمی توانست در کانال کمیل در مقابل دشمن که بچه های ما را در محاصره خود قرار داده بودند، فضا را به خوبی مدیریت کند.

فرمانده سپاه استان ایلام ادامه داد: شهید هادی در حالی که در محاصره دشمن قرار دارد می گوید من باید بمانم لذا تا آخرین لحظه مقاومت کرد. این تواضع و فروتنی شهید به جهت ساخته شدن در فضای زورخانه بوده است.

وی وجود چنین فضاهایی را حلفه مفقوده در بین جوانان عنوان کرد که آکنده از ادب، نزاکت، معرفت و تواضع است.

شاکرمی بیان کرد: اگر از ابتدای انقلاب در همین فضاها کار می کردیم به همین میزان از آسیب‌های جوانان نیز کم می شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: اگر می توانستیم جوانانمان را در مسیر ورزش قرار دهیم بسیاری از آسیب های فعلی میان جوانان وجود نداشت.

وی در پایان گفت: تلاش می کنیم تا بعد از اتمام زورخانه در ملکشاهی، دو زورخانه دیگر را در سطح استان ایجاد کنیم.

 

شاکرمی در ادامه با اشاره به اقدام امریکا در تروریستی خواندن سپاه نیز گفت: در لیستی که باید نام منافقین و داعش در میان تروریست ها قرار بگیرد، امریکا در اقدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریستی قرار می دهد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: امریکا از مردمی بودن سپاه عصبانی است و ما هر چه نوکر و خادم مردم باشیم و همچون شهید هادی تواضع داشته باشیم، دشمنان بیشتر عصبانی می شوند و این راز موفقیت ما است.

 در این یادواره به همت عوامل ورزش باستانی و زورخانه ای استان ایلام از چهار پاسدار ورزشکار سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز تجلیل شد.

 

ارسال نظرات