جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام :
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام از حضور سپاه استان چهارمحال و بختیاری تا اسکان مردم سیل‌زده شوشتر برای خدمات رسانی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۹۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدارمهران مرادی در جمع خبرنگاران از جمله خبرنگار جهانبین نیوز با تبریک اعیاد شعبانیه، از بهبودی شرایط در شعیبیه از روستاهای شهرستان شوشتر نسبت به روزهای گذشته  خبر داد و افزود: به لطف خدا وضعیت در حال مساعد شدن است.

 

وی با تجلیل از تلاش خالصانه نیروی دریایی سپاه در خدمت رسانی به سیل‌زد گان شوشتر گفت: نیروی دریایی مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کمک مردم شتافته و اقدام به جابجایی و ارائه خدمات به مردم محاصره شده در سیل می‌کنند.

 

سرهنگ مرادی از برگزاری جلسه هماهنگی با حضور نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهر و نیز مسئولین سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری خبرداد و افزود:دراین جلسه تمهیدات لازم در بحث ارائه زیرساخت‌ها و پاک‌سازی روستایی این شهرستان اندیشیده شد.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام به فروکش کردن آب در بسیاری از روستاهای سیل زده شهرستان شوشتر و بازگشت مردم به خانه های خود اشاره و اظهار امیدواری کرد: با همکاری سپاه و سایر مسئولان آرامش به این منطقه هرچه زودتر برگردد.

 

وی گفت : تا اسکان مردم سیل‌زده شوشتر، سپاه استان چهارمحال و بختیاری برای خدمات رسانی در خدمت مردم حماسه آفرین این شهرستان خواهد بود.

ارسال نظرات