خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: با عقد قرارداد "برگزاری دوره هاي آموزشي و سمينارهاي علمي تخصصي نظام مهندسي" اعضای سازمان نظام مهندسی شهرستان های شرق استان سمنان نیازی به مراجعه به مرکز استان برای شرکت در دوره های ارتقا و تمدید پروانه نخواهند داشت.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۸۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در جلسه‌ای با حضور رئیس و تعدادی از مسؤولین این دانشگاه و نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان قرارداد "برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینار‌های علمی تخصصی" سازمان نظام مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود منعقد گردید.
در این جلسه دو طرف ضمن ابراز خرسندی از ایجاد زمینه همکاری که برای اولین بار در این دانشگاه صورت گرفته ابراز امیدواری کردند که در آینده بتوان همکاری‌های بیشتری در زمینه‌های آموزشی، تخصصی و استفاده از امکانات و پتانسیل‌های موجود در دانشگاه ایجاد کرد و از تجربه و دانش اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بهره برداری شایسته به عمل آورد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در خصوص نحوه اجرا و مدت زمان این قرارداد گفت: این همکاری برای بهره گیری از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینار‌های علمی تخصصی نظام مهندسی از فروردین ماه امسال و به مدت یک سال در دانشگاه ایجاد شد.
دکتر ابوالقاسمی فر خاطر نشان کرد: با عقد این قرارداد اعضای سازمان نظام مهندسی شهرستان‌های شرق استان از این پس نیازی به مراجعه به مرکز استان برای شرکت در دوره‌های ارتقا و تمدید پروانه نخواهند داشت.
وی در پایان از دکتر اعدل رئیس سازمان نظام مهندسی استان و همکاران وی جهت عقد این قرارداد، قدردانی و ابراز امیدواری نمود با مثبت بودن نتیجه این همکاری، انشاالله در سال‌های آینده هم شاهد ادامه و گسترش این همکاری‌ها باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها