خبرهای داغ:

کمک بیش از ۴۵۰ میلیون ریالی محلات باغزندان و انقلاب شاهرود به سیل زدگان

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) از کمک بیش از ۴۵۰ میلیونی محلات باغزندان و انقلاب شاهرود به سیل زدگان کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۸۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
اباذر مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به جمع آوری کمک به سیل زدگان کشور توسط پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات اظهار کرد: با همت اهالی منطقه باغزندان، مرکز نیکوکاری این منطقه و بسیجیان عزیز و انقلابی پایگاه صاحب الزمان (عج) در جهت جمع آوری کمک برای هم وطنان سیل زده و عزیزمان به مبلغ بیش از ۱۳ میلیون تومان و کمک‌های غیرنقدی به ارزش حدودی ۱۰ میلیون تومان تحویل به کمیته امداد گردید.
وی افزود: با همت اهالی شهرک انقلاب، مرکز نیکوکاری این منطقه، امام جماعت و نمازگزاران عزیز مسجدالنبی (ص) و بسیجیان عزیز و انقلابی پایگاه عاشقان ولایت مبلغ بیش از ۲۲ میلیون تومان کمک نقدی و کمک‌های غیرنقدی متنوع و فراوان جمع آوری شده است.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود تصریح کرد: با توجه به معین بودن استان سمنان برای خدمت رسانی به مردم استان لرستان همچنان نیاز به جمع‌آوری کمک‌های مردم نوع دوست و شهید پرور شهرستان هستیم و پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هموطنان عزیز هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها