خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان گفت: عمرالبشیر به ویژه در سالهای اخیر با وسوسه دلارهای سعودی بیش از پیش از مردم، جدا شد و با اعمالی همچون اعتلاف با عربستان در کشتار مردم یمن، مردم سودان را بیشتر از گذشته برعلیه خود شوراند.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۸۰
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته که حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت فرخنده قطب عالم امکان مهدی صاحب الزمان (عج)، تفکر موعود گرایی در همه ادیان آسمانی مشترک است و اختصاص به شیعه ندارد و ظهور منجی باعناوین مختلف در ادیان و فرق دیگر نیز آمده است.

خطیب نماز جمعه دامغان امید به سعادت و نجات جهان و بشریت، پرهیز از یأس و ناامیدی، اعتقاد به امنیت انسان و حاکمیت عدل را از ویژگی‌های تفکر انتظار مهدی موعود در شیعه و دیگر ادیان آسمانی برشمرد و افزود: "سوشیانس" در کتاب زرتشت، "ما شیح" در تورات، "مهمید آخر" در انجیل و منصور در کتاب دینی هندویان اسامی است که هر یک از ادیان منجی عالم بشریت را بدان نام می‌خوانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان گفت: هدف بعثت پیامبران از آدم تا خاتم ظهور منجی عالم بشریت بوده و حکومت حضرت مهدی (عج) کامل‌ترین نسخه سعادت بشریت است.

امام جمعه دامغان در ادامه روز سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) را گرامی داشت و با قدردانی از خدمات ارزنده، پرشمار و غالباَ مخفی وزارت اطلاعات به ملت، انقلاب اسلامی و کشور، اضافه کرد: مبارزه با اشرار و تروریست ها، مقابله با فرق ضاله و انحرافی، مقابله با اقدامات جاسوسی، برانداز و ضد امنیتی، مبارزه با جریان‌های الحادی و انحرافی، تربیت نخبگان امنیتی، مقابله با حمله‌های سایبری و ویروسی و ... را تنها بخش از خدمات سربازان سلحشور امنیت کشور و محرم نظام اسلامی برشمرد که با تحمل صدمات بسیار در عین مظلومیت و ناشناسی با تدین و تعهد انجام می‌شود.

دست آلوده آل سعود در کودتای ساختگی سودان پیدا است

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات کشور سودان، کودتای نظامی و سرنوشت عمرالبشیر اشاره کرد و اظهار داشت: دست آلوده آل سعود در کودتای ساختگی سودان پیدا است، عربستان سعودی و امارات انقلاب مردم سودان را برای جلوگیری از موج و انقلاب در جهان عرب، مصادره کردند و با تشکیل شورای نظامی برکناری و دستگیری عمرالبشیر و نزدیکان او که ۳۰ سال پیش خود نیز با کودتای نظامی به قدرت رسیده بود، اهداف نظام سلطه را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه سودان با ۳۸ میلیون نفر جمعیت که ۹۷ درصد آن مسلمان هستند سومین کشور بزرگ آفریقا بود، خاطر نشان کرد: عمرالبشیر به ویژه در سال‌های اخیر با وسوسه دلار‌های سعودی بیش از پیش از مردم، اسلام گرایان و حکومت‌های اسلامی همچون جمهوری اسلامی ایران جدا شد و با اعمالی همچون پنج سال پناه دادن به اسامه بن لادن و اعتلاف با عربستان در کشتار مردم یمن، مردم سودان را بیشتر از گذشته برعلیه خود شوراند.

خطیب نماز جمعه دامغان با یادآوری درس عبرت شدن سرنوشت دیکتاتور‌های وابسته به غرب و آل سعود پس از پایان تاریخ انقضا آن‌ها برای استکبارجهانی، افزود: امروز با وجود تمامی امتیازاتی که عمرالبشیر به سعودی‌ها داد، عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای نظامی انتقالی سودان و عاقبت ظلم و سازش و ریختن خون مردم بیگناه یمن عبرتی برای جهانیان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها