خبرهای داغ:
فرمانده تیپ زرهی 316 شهید قهرمان گفت: نقش این نیروی انقلابی در دوران هشت سال دفاع مقدس برجسته و مثال زدنی بود و این جانفشانی برای حفظ آب و خاک ایران ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۶۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

جانفشانی ارتش برای حفظ آب و خاک ایران ادامه داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ دوم ستاد خدامراد شاکرمی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان اظهار داشت: ارتش علاوه بر صحنه جنگ و دفاع از میهن در بلایای طبیعی همچون زلزله غرب و در سیل خوزستان، لرستان و شمال کشور حتی قبل از ستاد بحران در کنار مردم حضور یافت.

وی اضافه کرد: رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد ارتش حاکی از کارآمدی و اثربخشی این نیروی رسمی کشور دارد.

فرمانده تیپ زرهی 316 شهید قهرمان یادآوری کرد: ارتش از ارکان نظام و ضامن امنیت کشور و به فرموده رهبر معظم انقلاب از بدنه ای قوی و توانمند برخوردار است.

سرتیپ دوم ستاد شاکرمی 29 فروردین و روز ارتش را گرامی داشت و افزود: نقش این نیروی انقلابی در دوران هشت سال دفاع مقدس برجسته و مثال زدنی بود و این جانفشانی برای حفظ آب و خاک ایران ادامه دارد.

فرمانده تیپ زرهی 316 شهید قهرمان به فعالیت های گسترده شهید صیاد شیرازی که از او به عنوان نابغه جنگ یاد می کنند برای پیوستن نیروهای ارتش به موج انقلاب اشاره کرد و گفت: بیعت تاریخی ارتشیان با امام راحل نقطه عطفی در پدید آمدن انقلاب بود.

وی انقلاب اسلامی را پدیده قرن دانست و خاطرنشان کرد: 29 فروردین روز تولد دوباره ارتش و حاصل دوراندیشی امام راحل بود که ارتش را به خوبی درک کرد تا در تقویم رسمی کشور یک روز به نام ارتش ثبت شود.

فرمانده تیپ زرهی 316 شهید قهرمان، اخلاق‌مداری و دوری از احزاب و گروه‌ها را از ویژگی های ارتش دانست که موجب نظم و اقتدار این نیروی مخلص است.

سرتیپ دوم ستاد شاکرمی بیان کرد: ارتش توانسته است امنیتی پایدار برای ایران در بین 19 کشور همسایه رقم بزند و همواره محافظ ارزش‌های کشور خواهد بود.

فرمانده تیپ زرهی 316 شهید قهرمان یادآوری کرد: ارتش تاکنون 48 هزار شهید و 250 هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده و به این افتخار می بالد.

وی افزود: ارتش با آمادگی کامل با سپاه پاسداران برای حفظ اقتدار نظام هم افزایی داشته و از هیچ کمکی دریغ ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات