در یک آتش به اختیار جهادی؛

بسیج خواهران تربت‌جام با گشایش نمایشگاه «فرهنگی و اقتصادی» به کمک سیل‌زدگان شتافت

در یک اقدام ارزشی و آتش به اختیار جهادی؛ حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام  ضمن گشایش «نمایشگاه فرهنگ و اقتصاد مقاومتی» با عواید فروش ۴۰ درصد محصولات فرهنگی و ۳۰ درصد حوزه اقتصادی به کمک سیل‌زدگان اخیر کشور شتافت.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۳۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶


مسئول برگزاری نمایشگاه «فرهنگ و اقتصاد مقاومتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه مزین به شعار محوری سال، در راستای حمایت از کالای ایرانی اسلامی باهدف «رونق تولید» و نیز کمک همه‌جانبه مردم به سیل‌زدگان اخیر کشور عزیزمان به همت حوزه مقاومت حضرت زینب (س) و همکاری بسیج سازندگی ناحیه سپاه شهرستان تربت‌جام گشایش و به بهره‌برداری رسید.

«سیده سمیرا شجاعی» تأکید کرد: مردم عزیز شهرستان و حومه می‌توانند با خرید از این نمایشگاه ضمن اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی، علم‌آموزی و نیز حمایت از «رونق تولید داخلی» که عواید فروش ۴۰ درصد محصولات فرهنگی و ۳۰ درصد حوزه اقتصاد مقاومتی به امداد و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اخیر کشور اختصاص می‌یابد در این امر خداپسندانه و نوع‌دوستانه هم سهیم باشند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز (صبح و عصر) در بازارچه مقنی باشی واقع در خیابان المهدی (عج) این شهرستان برای بازدید عموم همشهریان گرامی دایر است.

گفتنی است: «نمایشگاه فرهنگ و اقتصاد مقاومتی» به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) و همکاری بسیج سازندگی سپاه تربت‌جام با حضور فرمانده لشکر عملیاتی پنج نصر «سردار حسن‌زاده»، فرمانده عملیات قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) «سردار ظریفی»، فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی، نظامی، عقیدتی و فرهنگی این شهرستان به مدت ۱۰ روز گشایش و به بهره‌برداری رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار