خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه حضرت معصومه (س) گفت: احداث پل و گشایش راه‌های مواصلاتی بین روستا‌ها از اولویت‌های اصلی قرارگاه حضرت معصومه (س) در استان لرستان است.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۳۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، یوسف حاجیلو با اشاره به فعالیت‌های سپاه و گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده استان لرستان اظهار داشت: در روز‌های اخیر تمرکز کار قرارگاه در بخش ویسیان در شهرستان چگنی است که پل روستای سبزوار به ویسیان به علت وقع سیل از بین رفته است.

وی ادامه داد: مردم روستای سبزوار برای دریافت خدمات بهداشتی و.. باید روزانه به ویسیان مراجعه کنند که در روز‌های اخیر با وقوع سیل این ارتباط قطع‌شده است.

حاجیلو ابراز داشت: احداث دوباره این پل در دستور کار قرار دارد تا هر چه سریع‌تر راه ارتباطی این روستا به ویسیان برقرار شود.

وی ادامه داد: در این منطقه همکاری خوبی بین نهاد‌های مختلف وجود دارد که این همکاری موجب پیشرفت کارشده است.

جانشین قرارگاه حضرت معصومه (س) ابراز داشت: بنیاد مسکن، شهرداری قم، هوا و فضای سپاه و سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) که به‌عنوان محور در فعالیت‌های این منطقه حضور دارند نهایت همکاری را با یکدیگر دارند.

وی تصریح کرد: در این منطقه ۴ پل، که راه ارتباطی بین روستا‌ها بوده به‌صورت کامل تخریب‌شده و از این تعداد دو پل دوباره احداث‌شده و دو پل دیگر نیز به‌زودی مورد بهره‌برداری می‌رسد.

حاجیلو ابراز داشت: مأموریت اضطراری در این منطقه با احداث دو پل کامل می‌شود و بعدازآن منتظر ابلاغ مأموریت‌های جدید هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین نیازمند‌های ما در منطقه ماشین‌آلات است که اگر اضافه شود سرعت کار بیشتر می‌شود.
ارسال نظرات