نیکوکاران منطقه 19 برای کمک به هموطنان سیل زده در شمال و جنوب کشور بیش از75میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در قالب کالا و مواد غذایی کمک کردند.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۲۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج استان تهران،مهدی سامانی،رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران گفت: کمک به سیل زدگان وظیفه ای انسانی است و همگی وظیفه داریم با کمک های انسان دوستانه در کنار همنوعان سیل زده خود در شمال و جنوب کشور باشیم.  

وی افزود: نیکوکاران این منطقه برای کمک به هموطنان سیل زده در شمال و جنوب کشور بیش از75میلیون تومان به صورت  نقدی و غیرنقدی در قالب کالا و مواد غذایی کمک کردند.

 کمک های نیکوکاران به ستاد کمیته امداد استان تهران برای ارسال به مناطق سیل زده در شمال و جنوب کشور ارسال شده و جمع آوری کمک برای هموطنان سیل زده همچنان در سطح منطقه ادامه دارد.

سامانی در ادامه به کمک های کارکنان و امدادگران این نهاد اشاره و بیان کرد: کارکنان و امدادگران این نهاد علاوه بر جمع آوری کمک های خیرخواهانه مردمی ،خود نیز همگام با سایر هموطنان با اهدای بخشی از حقوق خود به یاری سیل زدگان شتافتند.

رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران تأکید کرد: کمک به سیل زدگان وظیفه ای انسانی است و همگی وظیفه داریم با کمک های انسان دوستانه در کنار همنوعان سیل زده خود در شمال و جنوب کشور باشیم.  

وی ضمن تقدیر از مددجویان تحت حمایت این نهاد برای کمک به هموطنان سیل زده، گفت: تعدادی از مددجویان این نهاد برای یاری رسانی هموطنان سیل زده اعلام آمادگی کردند.

شایسته ذکر است؛ نیکوکاران میتوانند کمک های نقدی خود را برای به منظورکمک رسانی به سیل زدگان از طریق شماره حساب 0110769749001 باشناسه 880250305 نزد بانک ملی ایران شعبه نیکان و یا شماره کارت 6037997950023599 بانک ملی ایران  واریز کنند و یا از طریق شماره گیری تلفن های 55344610،55079492 برای هماهنگی با کمیته امداد منطقه 19 تهران اقدام نسبت به واریز کمک های نقدی و غیرنقدی خود اقدام کنند.

 

 

ارسال نظرات