درآستانه29فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی نیروی زمینی، مدیرکل و جمعی از معاونین و مدیران رسانه استانی با حضور در محل پادگان شهیدسرلشگر غلامرضا مخبری، با فرمانده تیپ216مستقل زرهی ارتش دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۲۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محسن لطیفی  با تبریک روز ارتش به موفقیت های ارتش سرافراز جمهوری اسلامی در حدود 40 سال گذشته اشاره کرد و افزود: دلاورمردان ارتش در عرصه ها و صحنه های مختلف موفقیت های خوبی داشتند و به خوبی در عرصه دفاع از اسلام، انقلاب و استقلال کشور فداکاری کردند.

وی به تقدیم هزاران شهید گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرده و با بیان اینکه ارتش سرمایه نظام اسلامی است، گفت: در مواقع بروز بحران و حوادث طبیعی دلاورمردان ارتش همیشه در صحنه حاضر بوده نمونه بارز آن یاری رساندن به هموطنان در مناطق سیل زده بود که صحنه های نابی از شرافت و انسانیت خلق کرده اند.

لطیفی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ارتش را کلمه طیبه خوانده اند، گفت: این کلمه طیبه در هشت سال دفاع مقدس خود را به خوبی نشان داد و امروز یکی از ارکان اصلی تامین امنیت این کشور و مایه افتخار همه ما است.

وی بر آمادگی کامل رسانه استانی بمنظور پوشش کامل برنامه ها و اخبار روز ارتش تاکید کرد.

در ادامه،فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی ارتش  با بیان اینکه در حال حاضر صداوسیما در خط مقدم مقابله با جنگ نرم و هجمه های فرهنگی دشمنان قرار دارد ، ضمن قدردانی از همکاری های سازنده رسانه استانی با این یگان اظهار داشت : صداوسیمای استان تعامل و همکاری های خوبی در انعکاس فعالیتها و اقدامات تیپ 216 زرهی داشته است .

امیرسرتیپ مظهری با بیان اینکه  ارتش امروز همچنان برای دفاع از اسلام، انقلاب و نظام شهید تقدیم می کند، افزود: امروز ارتش با تمام توان و قوای خود در حفاظت و دفاع از تمامیت ارضی و امنیت میهن اسلامی و خدمت به مردم آمادگی دارد و در این راستا در حوادث ابتدای سال در لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا در استانهای آسیب دیده از سیل حاضر شده و در حال امدادرسانی هستند .

 

ارسال نظرات