نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۱۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، دشمنان نظام و ایران این مسأله را مطرح کردند که نیازی به ارتش نبوده اما امام خمینی(ره) با کیاست قوی خود در مقابل این تفکر ایستادند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در پاسخ به این هجمه‌ها علیه ارتش فرمودند نه تنها ارتش باید بماند بلکه باید حفاظت و حراست از کشور را نیز عهده‌دار باشد و در چنین روزی نیروهای خود را به خیابان‌ها آورده و مردم نیز از آنان استقبال کردند و این چنین بود که امام(ره) موقعیت ارتش را تثبیت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یادآور شد: ارتش در طول دفاع مقدس و بعد از آن با رشادت‌ها و فداکاری‌های خود ثابت کرد که تدبیر و تصمیم امام خمینی(ره) صحیح بوده و شاهدیم که هر کجا نیاز باشد، ارتش حاضر و آماده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در سراسر دنیا تنها ارتش و نیروهای مسلحی که مقابل قرآن رژه می‌روند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند و به تعبیری می‌توان گفت ارتش و نیروهای مسلح مصداق صحیح آیات الهی‌اند.

قریشی در پایان گفت: باعث افتخار است که نیروهای مسلح دست در دست هم در برابر نیروهای دشمنان نظام که آمریکا و هم‌پیمانانش هستند با قدرت ایستاده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات