مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه استان البرز :
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: بسیج مساجد با تمام ظرفیت در راستای اجرایی شدن طرح «هر مسجد یک خانه» تلاش می کند.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۱۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین ناصر مظلوم مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با اشاره به اجرایی شدن «طرح جهاد همبستگی ملی» گفت: براساس این طرح، هر مسجد در سراسر کشور یک منزل مسکونی برای هموطنان سیل زده می‎سازد و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده‎دار می‎شود.

تا ساخته شدن خانه برای هموطنان سیل زده در کنار آنها هستیم

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز افزود: بسیج مساجد با تمام ظرفیت در راستای اجرایی شدن این طرح تلاش می‌کند. ما در استان برخی مساجد داریم که ممکن است بخشی از هزینه ساخت خانه را تأمین کنند اما مساجدی هم داریم که که شاید توان ساخت بیش از یک خانه را هم داشته باشند و با هماهنگی که بین روحانیون مساجد خواهد شد امیدواری بتوانیم گام های خوبی در این زمینه برداریم.

وی افزود: نیروهای جهادی همواره پای کار بوده اند و الان هم تعدادی از گروه های جهادی و موکب های اربعین و بسیج سازندگی البرز در مناطق سیل زده حضور دارند و تمام تلاش خود را می کنند تا مشکل هموطنان سیل زده حل شود.

حجت الاسلام مظلوم ادامه داد: لازم است برای پیگیری جدی موضوع  باتشکیل یک قرارگاه استانی از ظرفیت نهادهای مرتبط با مساجد مانند اداره اوقاف، تبلیغات اسلامی، امور مساجد و اداره ارشاد استفاده شود تا کار به بهترین شکل انجام گیرد.

وی افزود: بسیج همواره در کنار مردم بوده است و شانه خود را از زیر مشکلات و گرفتاری ها خالی نکرده است و تا ساخته شدن خانه برای هموطنان سیل زده در کنار آنها هستیم و دلیل دشمنی های دشمنان با این تفکر ناب که امام عزیز بنیانگذار آن بودند همین حضور در صحنه است.

حجت الاسلام مظلوم اظهار امیدواری کرد تا مشکلات سیل زدگان با حمایت و حضور مردم حل شود و بتوانیم آلام خانواده های گرفتار در سیل را تا حدی کاهش دهیم.

ارسال نظرات