خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بهداری سپاه جهرم از برنامه‌های متنوع هفته سلامت در سپاه جهرم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۷۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، از اول تا هفتم اردیبهشت ماه، تحت عنوان هفته سلامت در سپاه برنامه های متنوعی با محوریت بهداری در سپاه جهرم برگزار می گردد.

سرگرد پاسدار محمد خادمپیر، مسئول بهداری سپاه جهرم از برگزاری برنامه های متنوع در هفته سلامت با شعار "مراقبتهای اولیه بهداشتی برای پوشش همگانی سلامت" خبر داد.

وی با اشاره به تشکیل کمسیون ویژه این هفته در ناحیه جهرم، از تهیه و توزیع تراکها و ویژه نامه بهداشتی در این هفته بین کارکنان، خانواده ها و آحاد بسیج شهرستان خبر داد.

خادمپیر برگزاری کلاسهای آموزشی و مشاوره ای بهداشت و سلامت در این هفته جهت کارکنان و بسیجیان را یکی دیگر از برنامه های هفته سلامت معرفی نمود و گفت: با دعوت از اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی این برنامه ها در سطح سپاه و بسیج برگزار خواهد شد.

مسئول بهداری سپاه جهرم با اشاره به برپایی بیمارستان صحرائی در روستای علویه و خدمت رسانی به مردم محروم بخش کردیان با همکاری حوزه های مقاومت بسیج بقیه الله عج و امام حسین ع، دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادهای خدمات رسان روز جمعه 30 فروردین ماه، از برپایی چادرهای سلامت در میعادگاههای نمازجمعه شهرستان جهرم در روز جمعه ششم اردیبهشت ماه و طرح سنجش قند و فشار خون، خبر داد.

وی از دیگر برنامه های این هفته را اعزام اکیپ های درمانی به مناطق محروم با همکاری بسیج جامعه پزشکی عنوان نمود.

خادمپیر فضا سازی سطح سپاه با بنرها و پوسترهای هفته سلامت و همچنین بیان احادیث و روایات بهداشتی در بین الصلاتین، در نمازخانه سپاه جهرم و ارسال پیامکهایی با همین مضمون، با همکاری روابط عمومی آن ناحیه را از دیگر برنامه های هفته سلامت معرفی نمود.

وی، عیادت از بیماران بیمارستانهای شهرستان و همچنین حضور دست جمعی پرسنل و اهداء خون در پایگاه انتقال خون شهرستان را از دیگر برنامه های هفته سلامت نام برد.

اجرای ورزشهای همگانی از جمله پیاده روی و کوهپیمایی با حضور آحاد مردم، کارکنان و خانواده های ایشان نیز از جمله برنامه های اجرایی هفته سلامت می باشد که با همکاری تربیت بدنی سپاه صورت خواهد پذیرفت. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار