مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران

نیروهای مسلح سیل همدلی را در حادثه سیل اثبات کردند

سردار ملکی گفت: در سیل اخیر ارتش، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و گروه‌های جهادی در کنار دستگاه‌های اجرایی دولت در استان‌های حادثه‌دیده سیل نشان دادند که مثل زمان جنگ در میدان هستند و مردم را تنها نگذاشتند.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۱۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش ویژه استان مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: این همایش با هدف پاسداشت حماسه‌های ماندگار غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی افزود: در سیل اخیر ارتش، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و گروه‌های جهادی در کنار دستگاه‌های اجرایی دولت در استان‌های حادثه‌دیده سیل نشان دادند که مثل زمان جنگ در میدان هستند و مردم را تنها نگذاشتند.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با اشاره به تدوین کتاب‌های حوزه دفاع مقدس، افزود: در حوزه ارتش نیز با جدیت تمام پیگیر جمع‌آوری خاطرات امیران و پیشکسوتان دفاع مقدس هستیم و بخشی از آن را به کتاب تبدیل کردیم.

ملکی تدوین کتاب امیر «داریوش یزدان ستا» را یکی از کتاب‌های این بخش اعلام کرد و ادامه داد: این کتاب در قالب تاریخ شفاهی با عنوان «تن من مباد» به نویسندگی «فاطمه قنبری» و پژوهش «سیده مریم ذکریایی» در سال ۹۷ توسط انتشارات «سرو سرخ» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به چاپ رسید.

به گزارش دفاع پرس ،مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: امیر «یزدان ستا» از فرماندهان و جانبازان ارتش مازندران در دفاع مقدس بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها