خبرهای داغ:
استاندار قزوین در مراسم روز ارتش:

ارتش مشت آهنین انقلاب در برابر زیاده خواهان است

زاهدی گفت: ارتش قهرمان در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با اقتدار از انقلاب اسلامی دفاع کرده است و افتخار بزرگ ارتش، ولایی بودن آن می باشد و در کنار ولایت مداری نیروی عظیم مردمی را پشت سر خود دارند.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۱۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، ضمن گرامیداشت روز ارتش گفت: ارتش قهرمان نیروی عظیم الهی می باشد که مشت آهنین انقلاب در برابر زیاده خواهان است.

وی ادامه داد: ایران به دو دلیل در طول ادوار اخیر مورد توجه و طمع قدرتهای بزرگ قرار گرفته است و در این خصوص باید به موقعیت آبراه های استراتژیک و مسیر ترانزیت انرژی برای دست یابی به معادن این کشور بوده است و اتفاقات عظیمی در این کشور در تخاصم با استکبار رقم خورده است.

استاندار قزوین گفت: در گذشته ایران جزیره امنیت آمریکا یعنی ایران با سرمایه ملت امنیت خلیج فارس را برای انتقال انرژی به قدرتهای صنعتی تامین می کردیم  و حکومت طاغوت هزینه سنگین آن را از جیب ملت می پرداختند.

زاهدی یادآور شد: حضور ما در کشورهای منطقه برای خفظ امنیت انرژی بود و بعد از انقلاب به محلی تبدیل شدیم که منافع استکباری را به خطر انداخت و موجودیت جهان کفر و رژیم اسراییل را مورد تهدید قرار داد.

این مسوول عنوان کرد: امروز اگر ارتش و سپاه ایران در برخی کشورها حضور دارد و در سوریه با داعش مبارزه می کند به دعوت دولت رسمی و قانونی کشور سوریه بوده است اما حضور آمریکا در کشورها بدون اجازه آن کشورها بوده است و با اسن حال همواره دم از حقوق بشر می زنند.

استاندارقزوین افزود: قدرتهای بزرگ برای حفظ خودشان منافع و منابع کشورها را به تاراج ببرند. حقوق بشر قربانی سیاسیت کثیف استکبار است.

زاهدی در خاتمه خاطر نشان کرد: ارتش قهرمان در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با اقتدار از انقلاب اسلامی دفاع کرده است و افتخار بزرگ ارتش، ولایی بودن آن می باشد و در کنار ولایت مداری نیروی عظیم مردمی را پشت سر خود دارند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار