خبرهای داغ:
اهواز-دبیر مجمع‌جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های لازم رسیدگی به مردم سیل زده خوزستان در دستور کار قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۸۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

به گزارش بسیج ، آیت الله محسن اراکی عصر امروز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: در خوزستان حادثه سیل گسترده‌تر از دیگر استان‌ها بوده و این حادثه یک جنبه منفی یعنی همان مصیبت وارده را دارد که از این نظر به همه مصیبت زدگان تسلیت و از خداوند برای آنها جبران مصیبت و درد را مسئلت داریم.

وی افزود: همه نهادهای دولتی و ستاد نیروهای مسلح علی الخصوص سپاه پاسداران و بسیج در کنار ارتش و دیگر نیروهای مردمی حضور پیدا کردند.

دبیر مجمع‌جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: خداوند متعال حادثه عجیبی را در این سیلاب نشان داد و آن نیز همدلی و یکپارچگی ملت در این حادثه سیل زدگی و کمک به همدیگر بود.

آیت الله اراکی عنوان کرد: وظیفه خود دانستیم در این مصیبت وارده به خوزستان همدردی خود را اعلام و اگر کمکی از دست ما برمی آید، انجام دهیم.

وی عنوان کرد: درس‌ها را تعطیل و از همه طلاب درخواست کردیم که به کمک مردم سیل زده بیایند.

دبیر مجمع‌جهانی تقریب مذاهب اسلامی ابراز امیدواری کرد: بحمدلله همه طلاب در استان‌ها حاضر شده و تعدادی به لرستان و تعدادی زیادی هم به خوزستان آمدند و این کاری است که از دست ما برمی آمد.

آیت الله اراکی ادامه داد: امیدوارم این آسیب‌ها جبران شود و مدیران توفیق پیدا کنند که خدمتگزار شایسته ای برای مردم در این شرایط باشند

وی یادآور شد: همه مدیران و نیروهای مسلح به خوبی فعالیت و نمایشی عظیم از همدلی و ایثار را نشان دادند؛ امیدوارم شاهد بازسازی مناطق سیل زده حتی بهتر از قبل باشیم.

دبیرمجمع‌جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پایان تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های لازم رسیدگی به مردم سیل زده در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 4594160
ارسال نظرات
پر بیننده ها