خبرهای داغ:
به دنبال اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیاهه گروه های تروریستی، موج حمایت ملی از این نیروی مردمی در سراسر میهن اسلامی به راه افتاد و گروه های مختلف مردم و مسئولان کشور علیه این حرکت کور ترامپ به جوش و خروش درآمدند.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۸۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

که سبب اقتدار و محبوبیت داخلی وهمچنین محور قرارگرفتن سپاه به عنوان نیروی نظامی مقتدر و محبوب در خارج از مرزهای کشور به ویژه منطقه خاورمیانه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه گتوند: همایشی باعنوان ۴۰ سال خدمت و اقتدار سپاه با حضور فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه گتوند ، خانواده های محترم شهداء ، جانبازان، رزمندگان، بسیجیان و عموم مردم در مسجد سیدالشهداء شهر ترکالکی به همت حوزه امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد، که مدیر حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) سخنران این مراسم در این خصوص اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران کلا از طرف دشمنان تحریم است و بیشتر از این تحریم برایشان ممکن نیست.
حجت الاسلام فتاحی ادامه داد: منشاء این تحریم ها اسرائیل است چون موجودیتش یک موجودیت لرزان و جهلی است.وبرای اینکه از بین نرود نیاز دارد که کشور مومن سلحشورو ضد تروریسم ایران را خنثی کند.

وی افزود: چهل سال پیش سال ۱۳۵۷ تقریبا زمانی که اسرائیل داشت خیالش راحت می شد از کشورهای عربی همسایه که اسرائیل را به رسمیت می شناختند همزمان انقلاب اسلامی داشت به پیروزی می رسیدکه به یکباره تمام آرزوهای آنها را نقش برآب کرد و هنوز که هنوز است از موجودیت خودشان هراس دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها