خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج ورزشکاران هندیجان گفت: باتوجه به سیل های اخیر خوزستان و کمک رسانی فوری به مردم گرفتار در سیل استان به همین منظور بصورت خودجوش و داوطلبانه جمعی از ورزشکاران بسیجی رشته های مختلف ورزشی آقایان و بانوان هندیجان کمک های نقدی خود رابرای سیل زدگان جمع آوری نمودند.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۷۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

مصطفی حشوشی درشب چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: در جلسه ایی فوری با ورزشکاران بسیجی پس از اعلام درگیری مردم استان خوزستان در سیل تصمیم گرفته شد بصورت داوطلبانه اقدام به جمع آوری کمک های نقدی شود که الحمدلله ورزشکاران هندیجان از این حرکت خوب و خداپسندانه و بشر دوستانه به گرمی استقبال نمودند.

وی افزود : بیش از ۲۰۰هزار تومان با همت ورزشکاران بسیجی هندیجان جمع آوری و برای انتقال به سیل زدگان استان در جهت تامین مایحتاج مورد به کاروان ارسال محموله طائفه بزرگ عبادی داده شد که به دست آن مردم سیل زده رسیده است.

وی بابیان ادامه جمع آوری برای کمک به سیل زدگان استان خوزستان گفت: همه ماها وظیفه داریم در این شرایط بحرانی در کنار سیل زدگان کشور و مخصوصا خواران و برادران مناطق سیل زده استان خوزستان باشیم و هر چه در توان داریم انجام بدهیم و خدا را شکر با مشارکت ورزشکاران کمک ها ادامه دارد .

حشوشی مسئول کانون بسیج ورزشکاران هندیجان عنوان کرد: مردم هندیجان با حس خوب انسان دوستانه خود همچنان در حال جمع آوری کمک های خود بصورت نقدی و غیر نقدی به هدف یاری رسانی بهتر به سیل زدگان استان هستند که تاکنون تاثیر گذار و مفید بوده است.

وی بااشاره به ابراز همدردی ورزشکاران هندیجان به سیل زدگان بیان کرد: ورزشکاران هندیجان با تمام سنین مختلف در رشته های گوناگون برای کمک رسانی به سیل زدگان پای کار هستند و هیچ گاه سخت های مردم گرفتار در سیل را فراموش نمی کنند و ابراز همدردی و همبستگی را دارند.

 

مسئول کانون بسیج ورزشکاران هندیجان تاکید داشت : به تمام جامعه ورزشی هندیجان اعلام شده کمک های نقدی و غیر نقدی خود را هر چه سریع تر جمع آوری و به مناطق آسیب دیده در سیل ارسال نمایند البته با هماهنگی و کاروانی فرستاده خواهند شد و ما در کنار مردم سیل زده استان با تمام وجود هستیم .

وی افزود : به مناسبت نیمه شعبان ولادت باسعادت منجی عالم بشریت برنامه های ویژه ایی از سوی بسیج ورزشکاران تدارک دیده شده که در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) با شکوه و جلوه خاصی به همراه حضور مردم برگزار خواهد شد.

حشوشی مسئول کانون بسیج ورزشکاران هندیجان در پایان اظهار کرد : برای ورزشکاران بسیجی کلاس های آموزش رزمی در رشته تکواندو در بخش چم خلف عیسی و خود هندیجان همراه با کلاس های قرآنی و نشست های بصیرتی در حال انجام است که تاکنون مورد استقبال از سوی ورزشکاران بسیجی قرار گرفته است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها