نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بابل مطرح کرد:

پیوند سپاه و ارتش اعتقادی است / دشمن شناسی، مهمترین وظیفه روحانیت

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه روحانیت سنگرنشین اسلام است تاکید کرد:یکی از مهمترین وظیفه روحانیت دشمن شناسی است.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۶۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰

پیوند سپاه و ارتش اعتقادی است / دشمن شناسی،مهمترین وظیفه روحانیتبه گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی شامگاه روز چهارشنبه در جمع طلاب حوزه های علمیه بابل با اشاره به سیل اخیر در کشور گفت: سیل مشکلاتی را برای مردم بوجود آورد اما برکاتی داشت. یک اثار زیبایی را خلق کرد که با اشاره به ایه قران انسان های برگزیده با روحیه جهادی و انقلابی و مومنین صادق به صحنه امدند همان مومنانی که قابل قبول قران هستند.ایمان صادق بگفته قران کسانی دارند که استقامت فکری و عملی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این حوادث باعث شد که ناخالصی ها از خالصی ها جدا شد. مومنین صادق از مدعیان کاذب تفکیک شدند.

وی یکی از اثرگذارترین حرکت و زیباترین جلوه های ویژه سیل را حضور روحانیون خواند و گفت: روحانیون تشخیص دادند که امروز روز عمل است نه روز گفتن. امروز روز بیل بدست گرفتن است نه روز منبر رفتن.در حادثه سیل اکثر طلبه های رزمی تبلیغاتی سرتا پا گل آلود و با عمامه گلی در صحنه حاضر بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود به اقدام آمریکا علیه سپاه اشاره کرد و افزود: اگر می بینیم امریکا نیروهای پیشتاز انقلاب را مورد هجمه قرارداد نباید متعجب شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکترحاجی صادقی تاکید کرد: دشمن انقلاب تحمل دیدن حافظ انقلاب را ندارد.

*پیوند سپاه و ارتش اعتقادی است

وی با بیان این مطلب که دشمن نمی تواند پاسدار انقلاب را تحمل کند گفت:اقدام احمقانه امریکا باعث شد پیوند سپاه و بسیج ، پیوند سپاه و ارتش زیادترشود.هیچ زمانی آنقدر این پیوند عمیق و اعتقادی نبود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در جمع روحانیون و طلاب بابل ، در بخش دیگری از سخنان خود روحانیون را فرمانده جبهه انقلاب در جنگ نرم دانست و تصریح کرد: امروز مردم بیش از گذشته از روحانیت انتظار دارند.

*مهمترین وظیفه روحانیت دشمن شناسی است

وی رسالت سه گانه روحانیت را در بیان دین ،  حفظ دین و اجرای دین دانست و با اشاره به اینکه روحانیت سنگرنشین اسلام است ، تاکید کرد:یکی از مهمترین وظیفه روحانیت آسیب شناسی و دشمن شناسی است. روحانیت بزرگترین حمله دشمن را ببیند و گرفتار عملیات های فریب آن نشود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی با بیان این مطلب که امروز دشمن با شعار دینی و ولایی به جنگ دین امده اعلام کرد :جریان شیرازی و بعضی عرفان های کاذب باید در حوزه های علمیه علیه آنها افشاگری بشود.اینها سربازان مجانی استکبار شدند و امروز روحانیت باید مردم راازاین آسیب ها حفظ کنند.

*جدایی امت از ولایت، نقشه دشمن در سال 98

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با یادآوری فتنه 88 که دشمن خواست با انحراف خواص دست به براندازی انقلاب بزند اما نتوانست چرا که مردم مستقیما با ولایت همراه شدند، هشدار داد: در فتنه 98 دشمن دیگر سراغ خواص نمی رود ،می گوید باید امت را بزنیم .امت را از سنگر نشینی انقلاب به میدان بازی جبهه استکبار بیاوریم.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد روحیه انقلابی مردم را از بین ببرد .یک آقایی به رئیس جمهور امریکا نامه نوشت که مردم تهران اگر علیه انقلاب شعار دادند، انقلاب از بین نمی رود باید کاری کنیم مردم جنوب تهران با عکس شهدا علیه انقلاب شعار بدهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر این مطلب که امروز در دوران حساسی قرار داریم، بیان کرد:حوزه های علمیه این خطر را متوجه باشند که دشمن به یک جمع بندی رسیده است مبنی بر اینکه اسلام  را جزمسلمانان سرنبریدند و انقلاب را جز انقلابیون سر نمی برند،این حرف دشمن است.

وی به اسناد یک موسسه آمریکایی اشاره کرد و گفت:دشمنان می گفتند برای زدن انقلاب در دانشگاهها متمرکز شدیم اما این یک اشتباه راهبردی بود. ما توجه نداشتیم بخشی از نیروهای نظام در حوزه های علمیه تربیت می شوند باید به فکر اصلاح حوزه علمیه باشیم و امروز تواسط عوامل نفوذی واردشدند.تا حوزه های علمیه  از سنگر نشینی انقلاب بازدارند و اما زهی خیال باطل این حوزه صاحب دارد روحانیت در همه حوادث پیشتاز و سنگر نشین انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بااشاره به نعمت عظمای ولایت که سنگ تمام نعمات الهی است خواستار آمادگی بیشتر تقرب به خدا در فرصت های باقی مانده از فصل بندگی در ماه شعبان و رمضان شد.

*فرصت ساز باشیم نه فرصت سوز

وی گفت: از این ماه ها باید بهترین فرصت ها را برد چرا که ابزارها در این ماه ها فراهم و موانع کمتر است .همه بایدفرصت ساز باشیم نه فرصت سوز.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی قیمت آدم را به میزان قرب آن به خدا دانست و افزود:انجام رسالت میزان اتصال خداست.به هرمیزانی که به مردم نور بدهید باید نور دریافت کنید. اگر در دل شب با خدا راز و نیاز نکنید اگر در دل شب نور الهی نگیرد نمی توانید به مردم نور بدهید.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها