بیانیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت روز ارتش

در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با صدور بیانیه‌ای این روز را به ارتشیان قهرمان، انقلابی و مکتبی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۶۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با صدور بیانیه‌ای این روز را به ارتشیان قهرمان، انقلابی و مکتبی تبریک گفت.

بیانیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت روز ارتش

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ماه‌های ابتدایی انقلاب اسلامی مورد طمع و توطئه دشمنان واقع شده بود، با اقدام به موقع و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از آن توطئه با موفقیت عبور کرد و امروز به یک نیروی قدرتمند نظامی تبدیل شده و پشتوانه عظیمی برای نظام اسلامی و ملت ایران است.

از دل این ارتش الهی، مکتبی و ارزشی، رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیار زیادی در طول ۴۰ سال گذشته ظهور یافته و تاریخ گواهی می‌دهد که در میان تمام ارتش‌های دنیا، این رشادت‌ها و فداکاری‌ها بی‌سابقه بوده و امروز ارتش نماد خدمت است.

وحدت و يكپارچكي نيروهاي مسلح، به ويژه مشاركت و هماهنگي همه‌جانبه بين ارتش جمهوري اسلامي ايران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حفظ استقلال و تماميت ارضي كشور، پاسداري و دفاع از انقلاب اسلامي و صيانت از امنيت و دفاع از مصالح و منافع ملي ايران اسلامي، دژ تسخيرناپذيري در برابر بدخواهان و دشمنان كينه‌توز و طمع كار قرار داده است كه هيچ‌گونه ترفند و دسيسه‌اي موفق به ايجاد رخنه و خلل در اقتدار و اراده دشمن ستيز آنان نخواهد شد.

پیروزی انقلاب اسلامی و آرمان خواهی ملت ایران، هیمنه پوشالی و کاذب نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا را در دورانی که استیلای غرب و شرق در جامعه بشری آن روز خودنمایی می‌کرد را به چالش کشید و با هدف قرار دادن اردوگاه و امپراطوری امپریالیسم و کمونیسم، سردمداران مادی گرا را دچار مخمصه‌ای راهبردی ساخت.

امروز ارتش سرافراز و پر افتخار دست در دست و دوش به دوش سپاه پاسداران قدرتمند انقلاب اسلامی در کنار سایر قوای مسلح برای حفظ و ثبات "اقتدار" و "امنیت" همچون شمشیری ذوالفقار، گوش به فرمان، "آماده " و "پا در رکاب" فرمانده، آماده‌اند تا همچون رعدی خروشان و بنیان کن در برابر هر تهدیدی در همان سطح و وزن به میدان آمده و از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در هر نقطه‌ای از جهان حراست و حفاظت کنند.

سیل اخیر، به رغم تمام مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرد، نشان داد که نیروهای مسلح و بخصوص ارتش قهرمان همچنان برای جلوگیری از آسیب رسیدن به جان و مال مردم این سرزمین مقدس، لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز  با یادآوری سال‌ها جانفشانی و حماسه‌آفرینی ارتش مکتبی و مقتدر در همه عرصه‌های خدمت و دفاع، فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به مردم قدردان استان البرز و بخصوص ارتشیان غیور تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها